Zavezani svežini in kakovosti

S svežino in kakovostjo v Tušu ni heca

Če niste zadovoljni, vam preprosto vrnemo denar.

Svežina in kakovost sta pri Tušu na prvem mestu. Ker vemo, da sta pomembni tudi vam in ker želimo, da ste zadovoljni, vam ponujamo garancijo zadovoljstva, ali povedano drugače: če niste zadovoljni s svežino in kakovostjo izdelkov, kupljenih v trgovinah Tuš, vam preprosto vrnemo denar.

Prav zares brez heca torej..

Pri nas sta svežina in kakovost na prvem mestu!

Ste pri nas kupili svež izdelek, pa vas kakovost ni prepričala?

Pri Tušu vaše mnenje šteje.

  • Če kakovost ne ustreza vašim pričakovanjem, lahko blago skupaj z računom in v originalni embalaži vrnete v 24 urah od nakupa.
  • Kupnino vam vrnemo v gotovini, razen v primeru plačila z D*NAR-jem, ko vam vrnemo D*NAR na kartico v kolikor je bil izdelek plačan z D*NAR-jem s Tuš klub kartice.
  • Blago mora biti še vedno označeno s ceno, količino in kodo, vrnete pa ga lahko le v poslovalnici, kjer ste ga kupili. Pri tem upoštevajte, da lahko vrnjenega izdelka manjka največ 10 %.
  • Blaga, ki se mu je kakovost poslabšala zaradi naravnega procesa staranja, in blaga, ki je bilo pri vas doma neprimerno shranjeno (morda ste ga pozabili dati v hladilnik) ali ste z njim neustrezno ravnali, ne morete vrniti. Prav tako ne morete vrniti blaga, ki je bilo v posebni ponudbi že znižano zaradi slabše kakovosti.
  • Trajne izdelke lahko z računom vrnete v 8 dneh od nakupa, kar pa ne velja za tehnično blago z garancijo.
  • Akcija velja do preklica samo v trgovinah Tuš, ne velja pa v franšiznih prodajalnah, Tuš drogerijah ter poslovalnicah Tuš Cash & Carry.
  • Vrnete lahko le blago v količinah, primernih za gospodinjstva. Za pravne osebe akcija ne velja.

Novosti