POGOSTA VPRAŠANJA IN ODGOVORI

Pripravili smo seznam pogosto zastavljenih vprašanj o Tuš klub kartici in ugodnostih, ki vam jih prinaša članstvo v Tuš klubu. V primeru, da ne boste našli ustreznega odgovora na svoje vprašanje, nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 13 10 ali nam pišite na elektronski naslov tus.klub@tus.si. Z veseljem vam bomo odgovorili na vaša vprašanja.

SPLOŠNO O TUŠ KLUB KARTICI

Zakaj izbrati članstvo v Tuš klubu

Tuš klub je klub številnih ugodnosti in bonitet iz pestre Tuševe ponudbe. Člani Tuš kluba lahko vsakodnevno koristite ugodnosti članstva in jih preverjate na vseh segmentih Tuševe ponudbe. Vabimo vas, da se o naših ugodnostih seznanite na naši spletni strani.

Kako in kje lahko dobim Tuš klub kartico? Kako se včlanim v Tuš klub?

Včlanite se lahko na 3 načine: 1. V trgovinah in franšizah Tuš 2. V mobilni aplikaciji Tuš. 3. Na spletni strani.

PRIDOBITEV TUŠ KLUB KARTICE

Ali moram za pridobitev in uporabo Tuš klub kartice kaj plačati?

Ne. Kartico prejmete popolnoma brezplačno in brez obveznosti.

Kako dolgo je veljavna začasna Tuš klub kartica?

Največ 2 meseca od prve uporabe oz. do prejema trajne kartice po pošti. Vse ugodnosti, povezane s Tuš klub kartico, lahko koristite takoj ob prejemu začasne kartice. Na trajni kartici boste ob prejemu imeli vse ugodnosti, ki ste jih zbrali z nakupi na začasni kartici, zato vam za prenos bonitet ni potrebno skrbeti.

Kje lahko preverim stanje bonitet na kartici?

V svojem Tuš klub spletnemu profilu, na koncu računa po vsakem nakupu, v Tuš mobilni aplikaciji ali na brezplačni telefonski številki 080 13 10

Čemu služi 4-mestna PIN številka?

Z njo si kreirate svoje uporabniško ime in geslo s katerim lahko dostopate do svojega uporabniškega računa, spreminjate svoje podatke, ki ste jih izpolnili na pristopnem obrazcu, si naložite mobilno aplikacijo Tuš.

Kako pridobim PIN kodo?

S prejemom trajne Tuš klub kartice po pošti. Če ste jo pozabili, jo prejmete na spletni strani, na brezplačni številki 080 13 10 ali nam pišite na elektronski naslov tus.klub@tus.si.

Kako si ustvarim Tuš klub spletni profil?

Na spletni strani vpišite številko svoje Tuš klub kartice in pripadajočo PIN kodo.

TUŠ KLUB SPLETNI PROFIL

Na računu se bonitete niso izpisale / bonitet nisem prejel

Pod pogojem, da ste pri nakupu predložili Tuš klub kartico, je običajno vzrok za nastanek težave prekinitev povezave med bonitetnim strežnikom in blagajno. V tem primeru se bonitete zabeležijo lokalno in naložijo na kartico naknadno. Če se bonitete ne naložijo zaradi drugih težav, nam to sporočite na brezplačno številko 080 13 10, pri tem imejte pripravljeno Tuš klub kartico in številko računa.

Izginile so mi bonitete s Tuš klub kartice! Kaj naj storim?

Pokličite na brezplačno številko 080 13 10, kjer bomo preverili verodostojnost vaših podatkov in morebitne razloge, zakaj je prišlo do izginotja bonitet.

Ali lahko svojo kartico predam prijatelju / sorodniku?

Tuš klub kartico lahko uporablja le podpisnik pristopnega obrazca. Pridobitev nove kartice je popolnoma brezplačna in brez obveznosti, zato priporočamo, da si prijatelj / sorodnik priskrbi svojo kartico, saj mu lahko le tako zagotovimo vse ugodnosti, ki jih prinaša članstvo v Tuš klubu.

Ali si lahko Tuš klub kartico izposodim?

Izposojo odsvetujemo, saj je vseh ugodnosti in pridobljenih bonitet deležen le lastnik kartice.

Ali lahko vsa družina zbira ugodnosti na eni kartici?

Odlična rešitev za vas je uporaba mobilne aplikacije ali e-kartice. Tako lahko imate Tuš klub kartico ves čas pri roki. Obe sta brezplačni in enostavni za uporabo.

Kako lahko zaščitim svojo Tuš klub kartico?

Tuš klub kartica vsebuje ugodnosti, zato priporočamo, da pazite, da kartice ne izgubite. Bodite previdni, komu zaupate kartico. Svetujemo vam tudi, da nikomur ne zaupate svoje PIN kode.

Kako si naložim in se prijavim v mobilno aplikacijo Tuš?

Telefon z operacijskim sistemom Android: aplikacijo poiščite v »Trgovini Play«. Telefon z operacijskim sistemom Apple: aplikacijo poiscite v »App store«. Vnesite številko Tuš klub kartice in PIN, ki pripada tej kartici. Če ste PIN kodo pozabili, jo lahko enostavno pridobite s klicem na brezplačno številko 080 13 10.

Kakšne so ugodnosti v mobilni aplikaciji Tuš?

Ekskluzivni kuponi s popusti in ugodnostmi za nakup priljubljenih izdelkov. Unovčite jih tako, da kupon na vašem mobilnem telefonu pokažete pri blagajni. Več o mobilni aplikaciji si lahko preberete na spletni strani.

Kaj je e-kartica? Kako jo pridobim?

Je kartica v obliki slike na vašem mobilnem aparatu, ki ima enake funkcije kot kartica v fizični obliki. Pošljete si jo lahko preko spletne strani tako, da se prijavite v spletni profil s Tuš klub kartico, kliknete na zapis »pošlji MMS kartico« in prejeli jo boste na vaš mobilni telefon. V primeru, da MMS sporočila ne prejmete, preverite osebne podatke v vašem spletnem profilu.

Zakaj ne prejmem e-kartice?

Storitev e-kartice je možna na vseh mobilnih telefonih, ki omogočajo sprejem in pošiljanje večpredstavnostnih (MMS) sporočil. Pri nekaterih telefonih je funkcijo MMS potrebno naknadno vklopiti. To lahko uredite pri svojem mobilnem operaterju.

IZGUBA TUŠ KLUB KARTICE

Kaj storiti v primeru izgube Tuš klub kartice?

Pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 13 10 ali nam pišite na elektronski naslov tus.klub@tus.si. Če ne veste 13-mestne številke svoje Tuš klub kartice, sporočite vaše ime, priimek in popolni naslov.

Kako pridobim ugodnosti s stare kartice?

Ob izdaji nove Tuš klub kartice se vam ugodnosti avtomatsko dodelijo na novo kartico, če ste izgubo stare kartice predhodno sporočili na brezplačno telefonsko številko 080 13 10. V primeru, da se to ne zgodi, nas ponovno pokličite. Če ste kartico izgubili, pa tega niste sporočili na brezplačno Tuš klub številko 080 13 10 in ste ponovno izpolnili pristopni obrazec z začasno kartico, se vam bonitete iz izgubljene kartice ne bodo prenesle.

Kaj se zgodi, če pozabim kartico na prodajnem mestu?

Predlagamo, da poslovalnico ponovno obiščete in povprašate po izgubljeni kartici. Če je na prodajnem mestu ni več, pokličite brezplačno telefonsko številko 080 13 10.

OSEBNI PODATKI IN VAROVANJE

Zakaj potrebujete moje osebne podatke na pristopnem obrazcu?

Za aktivacijo Tuš klub kartice ter nadaljnjo ustrezno uporabo kartice. Z vašo privolitvijo vam bomo glede na vaše osebne podatke lahko poslali tudi vam prilagojeno ponudbo.

Tuš klub kartico dobim brez posredovanja osebnih podatkov?

Ne, če nam ne boste posredovali osebnih podatkov, ki so obvezni, Tuš klub kartice žal ne morete dobiti, prav tako pa ne boste prejemali ekskluzivnih Tuš klub ponudb.

Kaj se zgodi v primeru posredovanja napačnih podatkov?

Osebnega dokumenta pri pristopu v Tuš klub ne preverjamo. Kot pa lahko preberete v Splošnih pogojih poslovanja za imetnike Tuš klub kartice, s podpisom pristopne izjave zagotavljate, da so vaši osebni podatki točni in sprejemate Splošne pogoje Tuš kluba.

Kako naj vem, da moji osebni podatki ne bodo zlorabljeni?

V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov vam zagotavljamo čuvanje vaših zaupanih osebnih podatkov. Zagotavljamo vam, da je vsakršna bojazen o zlorabi odveč in nam lahko popolnoma zaupate.

Kako spremenim svoje osebne podatke?

Spremembe vnesite v svojem spletnem Tuš klub računu, mobilni aplikaciji Tuš, s klicem na brezplačno številko 080 13 10 ali nam pišite na tus.klub@tus.si.

Prijava in odjava SMS obvestil in e-pošte

Prijavo ali odjavo uredite na spletni strani, s klicem na brezplačno telefonsko številko 080 13 10, na mobilni aplikaciji Tuš ali pišite na elektronski naslov tus.klub@tus.si.

PREKLIC TUŠ KLUB KARTICE

Ali lahko prekinem članstvo v Tuš klubu?

Da. Tus klub kartico lahko kadarkoli in brez navedbe razlogov prekinete, zahtevo o odjavi lahko podate s klicem na brezplačno telefonsko številko 080 13 10, pošljete na naslov Engrotuš d.o.o., Cesta v Trnovlje 10a, 3000 Celje, s pripisom “Tuš klub” ali preko elektronske pošte na naslov odjava.tusklub@tus.si Z odjavo iz Tuš kluba se vsi vaši osebni podatki izbrišejo, prav tako pa se izbrišejo neizkoriščene ugodnosti na kartici.

Ali bom o odjavi Tuš klub kartice obveščen in na kakšen način?

Da, prejeli boste pisno povratno informacijo o izbrisu iz Tuš klub baze.

Ali se moji osebni podatki brišejo takoj?

Da. Tus klub kartico lahko kadarkoli in brez navedbe razlogov prekinete, zahtevo o odjavi lahko podate s klicem na brezplačno telefonsko številko 080 13 10, pošljete na naslov Engrotuš d.o.o., Cesta v Trnovlje 10a, 3000 Celje, s pripisom “Tuš klub” ali preko elektronske pošte na naslov odjava.tusklub@tus.si Z odjavo iz Tuš kluba se vsi vaši osebni podatki izbrišejo, prav tako pa se izbrišejo neizkoriščene ugodnosti na kartici.

UGODNOSTI S TUŠ KLUB KARTICO

KUPONING

Ali lahko izkoristim prejeti kupon kljub temu, da nimam / ne najdem Tuš klub kartice?

Ne. Kupone je mogoče koristiti le ob predložitvi Tuš klub kartice. Kupon lahko koristite, če si priskrbite novo kartico.

MOJIH 10 NAJLJUBŠIH

Kako aktiviram svojih 10 najljubših?

Na tri načine. Svoje najljubše izdelke izberete iz kataloga Mojih 10, ki ga prejmete po pošti na dom oziroma poiščete v trgovini Tuš, izrežete zanje kupone s popusti in jih skupaj s Tuš klub kartico pred nakupom predložite pri blagajni. Izdelke Mojih 10 lahko pregledate tudi na spletni strani, nato pa svoje najljubše izdelke dodate v izbor in aktivirate kar na spletu, da lahko pri blagajni ob predložitvi Tuš klub kartice takoj koristite popuste nanje. Lahko jih izberete in aktivirate tudi v mobilni aplikaciji Tuš in ob preložitvi Tuš klub kartice takoj pričnete koristiti ugodnosti.

Kako aktiviram izdelke Mojih 10 najljubših preko spleta?

Hitro in preprosto. V prvem koraku poljubno izbrane izdelke dodate v izbor, v drugem pa jih aktivirate. Za aktivacijo Mojih 10 izdelka preko spleta se najprej prijavite v Tuš klub spletni profil. V akciji Mojih 10 se postavite na izdelek, ki ga želite aktivirati. Pod vsakim izdelkom je spodaj gumb »Dodaj v izbor«. S klikom na gumb izbrani izdelek dodate na seznam za kasnejšo aktivacijo. Ko končate z izborom izdelkov Mojih 10 (aktivirate jih lahko največ 10) se vrnete na Moj profil v meni Mojih 10 in tam opravite aktivacijo želenih izdelkov.

Pri nakupu izdelkov iz akcije Mojih 10 najljubših ni bil upoštevan popust!

Popusti pri nakupu izdelkov iz akcije Mojih 10 najljubših se upoštevajo le na izdelke, aktivirane na Tuš klub kartici. Če imate izdelek aktiviran in se kljub temu popust ni upošteval, predlagamo, da se z računom oglasite do informacijskega pulta ali blagajne (če informacijskega pulta ni) in povrnili vam bomo razliko. V primeru, da na blagajni ne morete rešiti reklamacije, nam fotokopijo računa in kratek opis problema posredujte: po pošti na naslov Engrotuš d.o.o., Cesta v Trnovlje 10 A, 3000 Celje, s pripisom »za Tuš klub« v digitalni obliki na elektronsko pošto tus.klub@tus.si

D*NAR

Kaj je D*NAR?

D*NAR je vrednost v € (dejanski znesek), ki jo člani Tuš kluba pridobivate z nakupi v Tuš. Z D*NAR-jem lahko plačujete svoje nakupe Tuš.

Kako pridobivam D*NAR?

S kuponi v trgovinah in franšizah Tuš (kuponi so objavljeni v Tuš katalogih, na spletni strani Tuš, v e-novicah ali v mobilni aplikaciji Tuš). Člani Tuš Senior kluba kluba pridobivate D*NAR ob izbranih dnevih. Podrobnosti o ugodnosti D*NAR si lahko preberete na spletni strani.

Kje lahko preverim stanje D*NAR-ja na Tuš klub kartici?

Pri blagajnah vseh naših poslovalnic, v mobilni aplikaciji Tuš, v Tuš klub spletnem računu, s klicem na 080 13 10.

SENIOR

Kako se včlanim v Tuš Senior klub?

Pri blagajnah v trgovinah in franšizah Tuš ob včlanitvi predložite svojo Tuš klub kartico in na vpogled tudi kartico upokojenca ali kartico revije Vzajemna.

Kakšne so ugodnosti Tuš Senior kluba?

Člani Tuš Senior kluba vsako sredo pridobite na svojo Tuš klub kartico 11% vrednosti vašega prvega nakupa v dnevu kot D*NAR na Tuš klub kartico. Ugodnost velja v trgovinahTuš. Ugodnosti Tuš Senior kluba lahko koristite takoj po pridobitvi statusa. Akcija velja za prvi nakup v dnevu, ne glede na višino zneska. Več o ugodnosti si lahko preberete na spletni strani. Več o ugodnosti si lahko preberete na spletni strani.

DRUŽINA

KAKO SE VČLANIM V PODKLUB TUŠ DRUŽINA?

V podklub Tuš družina se lahko včlanite tako obstoječi Tuš klub člani* kot tisti, ki boste to še postali (slednji se lahko v podklub Tuš družina včlanite sočasno kot v Tuš klub preko splošnega spletnega obrazca. Včlanitev v podklub Tuš družina je mogoča samo preko spleta - naše spletne strani ali mobilne aplikacije.
*Tuš klub član ne more biti sočasno član podkluba Senior in podkluba Tuš družina.

KATERE UGODNOSTI PRINAŠA ČLANSTVO V PODKLUBU?

Članstvo vam vse leto omogoča super prihranek ob nakupu izdelkov za dojenčke in malčke, saj ste upravičeni do brezplačne knjižice s kuponi, ki jih lahko s svojo Tuš klub kartico unovčite v vseh naših trgovinah in franšizah Tuš . V knjižici pa vas čakajo tudi kuponi, ki jih lahko unovčite pri zunanjih partnerjih in tako še dodatno prihranite. O še dodatnih ugodnostih boste kot član podkluba obveščeni preko naše spletne strani ali e-novic (v kolikor ste podali privolitev za obveščanje).

IZDELKI TUŠ KLUB -50%

Kako kupim izdelke Tuš klub -50?

V trgovinah Tuš poiščite izdelke z oznako “Tuš klub najmanj - 50 %” in pokažite svojo Tuš klub kartico pri blagajni.

ZVEZDICE ZVESTOBE

Kako unovčim popuste z zvezdicami zvestobe ali točkami na Tuš klub kartici?

Zbrane zvestobe zvestobe ali točke zbirate z nakupi določenih vrednosti v Tuš poslovalnicah. Ko jih zberete dovolj, jih skupaj s Tuš klub kartico predložite pri blagajni in koristite popust.

UGODNOSTI PRI TUŠ KLUB PARTNERJIH

Kje spremljam ugodnosti Tuš klub partnerjev?

Na spletni strani so objavljene vse aktualne ugodnosti Tuš klub partnerjev.

Kakšne ugodnosti imam pri Tuš klub partnerjih ob predložitvi Tuš klub kartice?

S Tuš klub kartico lahko koristite številne ugodnosti pri Tuš klub partnerjih na področju wellnessa in nege, lepote in zdravja, kratkih oddihov in izletov, športa, prireditev in ogledov, tečajev in izobraževanj ipd. Ponudbo ugodnosti prilagajamo vašim željam ter letnemu času.

Kako do popusta pri Tuš klub partnerjih?

Na prodajnem mestu izbranega partnerja oz ob rezervaciji predložite Tuš klub kartico (v fizični ali elektronski obliki) in zahtevajte popust.

Ali lahko ugodnosti pri partnerjih koristi celotna družina?

Da, v večini primerov lahko ob predložitvi Tuš klub kartice ugodnosti koristi celotna družina, pri nekaterih partnerjih pa bodite pozorni na omejitve (npr. max 2 karti).

OBVEŠČANJE

Kako bom obveščen o ugodnostih?

O aktualnih ugodnostih imetnike Tuš klub kartice obveščamo v letakih, na spletni strani, v mobilni aplikaciji Tuš in v drugih medijih. Če ste nam posredovali svoje kontaktne podatke, pa vas bomo obveščali tudi po elektronski pošti, prek mobilne aplikacije, SMS obvestil in naslovljene direktne pošte.

Zakaj nisem med prejemniki e-mailov oz SMS obvestil?

Elektronsko oz SMS obvestilo s posebnimi akcijami je namenjen tistim, ki so nam zaupali svoj elektronski naslov oz GSM številko in so označili, da želijo prejemati elektronska ali SMS obvestila. Če nam teh podatkov niste zaupali in bi želeli prejemati elektronska obvestila ali SMS-e z akcijskimi ponudbami in obvestili, lahko to kadarkoli spremenite na Tuš klub profilu ali v mobilni aplikaciji Tuš in sicer tako, da označite, da želite prejemati elektronska ali SMS obvestila ali nas pokličete na brezplačno telefonsko številko 080 13 10. Pri naslednjem pošiljanju obvestil boste tudi vi vključeni v seznam prejemnikov. Če imate označeno prejemanje elektronskih obvestil, pa jih kljub temu ne prejemate, potem vam svetujemo, da preverite tudi mapo Vsiljena pošta / Nezaželena pošta / Spam ali zavihek Promocije, saj se lahko zgodi, da se Tuš elektronsko sporočilo nahaja tam.

Po kakšnem ključu se izbirajo prejemniki direktne pošte? Zakaj nisem med prejemniki?

Izbor naslovnikov je naključen, prepuščen računalniškim algoritmom. Če tokrat niste med prejemniki direktne pošte, boste najverjetneje izbrani pri prihodnjih akcijah. V primeru, da še nikoli niste prejeli ničesar in to želite, lahko na brezplačni telefonski številki 080 13 10 preverite ali so vaši podatki pravilno zabeleženi v naši bazi podatkov.

Kako se odjavim od prejemanja SMS obvestil ali e-mailov?

O aktualnih ugodnostih imetnike Tuš klub kartice obveščamo v letakih, na spletni strani, v mobilni aplikaciji Tuš in v drugih medijih. Če ste nam posredovali svoje kontaktne podatke, pa vas bomo obveščali tudi po elektronski pošti, prek mobilne aplikacije, SMS obvestil in naslovljene direktne pošte.