POŠKODBA PRI DOSTAVI

POŠTA SLOVENIJE
Če vam je naročilo dostavila Pošta Slovenije sledite spodnjim navodilom.

V kolikor ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali embalaža fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. V primeru, da boste postopek sprožIli sami, to storite tako, da pošiljko (embalažo in artikel) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke v vašo najbližjo poslovalnico Pošte Slovenije.

Na Pošti Slovenije je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, katerega je potrebno podpisati. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošti Slovenije poda zahtevek za odškodnino.

V kolikor želite ali potrebujete našo pomoč pri uveljavitvi Poškodbe na artiklu smo vam na voljo na e-naslov dostavanadom@tus.si ali po telefonu na številko 080 13 10. Prav tako lahko škodo prijavite preko spodnjega obrazca. Naši zaposleni vam bodo z veseljem v pomoč in se bodo odgovorili z vami in poštnim dostavljalcem za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu. Prav tako je potrebno ob predaji paketa zaposlenemu pri Pošti Slovenije izpolniti tudi Zapisnik o poškodovani pošiljki. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije artikla in paketa, notranje embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke in pa seveda opis poškodbe.

Zahtevek na Pošti Slovenije je komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se kupcu vrne kupnina ali naroči nov artikel. Prizadevali si bomo, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

DPD
Če vam je naročilo dostavil DPD sledite spodnji navodilom

V kolikor vam je paket dostavila dostavljanja služba DPD in ugotovite, da je artikel ali poškodovan oziroma, da v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek za vračilo odškodnine.

Ugotovljeno škodo je potrebno prijaviti v roku 7 dni od datuma prejema paketa na e-naslov dostavanadom@tus.si ali po telefonu na številko 080 13 10. Prav tako lahko škodo prijavite preko spodnjega obrazca. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije arikla, notranje in zunanje embalaže, sliko poškodovanega artikla, DPD nalepke na paketu, dodatno pa vas bom prosili, da nam kratko opišete poškodbo oziroma manjkajoči element v artiklu.

Kontakt

E-naslov: dostavanadom@tus.si

Telefonska številka: 080 13 10

Spletni obrazec: izpolnite ga spodaj