LETO 2019

V letu 2019 smo v Tušu praznovali 30 let od odprtja prve trgovine. Odprli smo nov format mestne trgovine Tuš Express, spletni supermarket hitrinakup.com in ponosno sprejeli naslov trgovca številka ena v ponudbi izdelkov domačega porekla z mednarodnim odličjem QUDAL. Direktor skupine Tuš je po upokojitvi soustanovitelja podjetja Mirka Tuša postal Andraž Tuš. V podjetju smo še naprej pripravljali mnoge odmevne akcije in projekte, ki dajejo zgled dobrih del za dobro družbe.

Skupaj z našimi zvestimi kupci smo v letu 2019 praznovali 30 let od odprtja naše prve trgovine v Slovenskih Konjicah. V tem letu je, po upokojitvi soustanovitelja Skupine Tuš Mirka Tuša, funkcijo direktorja skupine prevzel Andraž Tuš. Skupaj z ekipo je nadaljeval osredotočanje na temeljno dejavnost – trgovino.

V duhu trajnostne strategije podjetja smo prenovili Tuš supermarketa Planet Novo mesto in Maribor Pobrežje ter Tuš drogeriji Domžale in Ljubljana Šiška. Našim kupcem smo v Celju, kjer je sedež našega podjetja, prvič predstavili popolnoma nov koncept mestnih trgovin Tuš express. Kupcem smo predstavili tudi možnost spletnega nakupovanja in prevzema nakupa hitrinakup.com kar iz vozila pred Planetom Tuš Celje.

V letu 2019 smo prejeli mednarodno odličje QUDAL kot trgovec številka ena v ponudbi izdelkov domačega porekla. Prislužili pa smo si ga z več kot 70 % deležem odličnih slovenskih izdelkov na naših policah. Zavidanja vreden podatek je v svoji raziskavi potrdil tudi varuh prehranske verige.

Ponosni smo, da smo uspešno izpeljali že 17. leto dobrodelnega projekta Pričarajmo nasmeh. Na morje smo popeljali novih 500 otrok, s čimer se je številka nasmehov v 17 letih akcije povzpela na 8600 srečnih otrok.

Ponovno smo omogočili treninge in športni razvoj mladim slovenskim smučarskim upom. Že drugo leto zapored smo % od nakupa izdelkov Tuš namenili v posebni sklad in v ob pomoči kupcev v akciji »Podprimo mlade smučarske upe« tako zbrali kar 71.784 evrov. Na pripravah je v 66 dneh treningov sodelovalo 450 mladih smučarjev in 109 trenerjev iz vseh slovenskih klubov. Tuš je bil v letu 2019 že drugo leto zapored tudi ponosni zlati sponzor slovenske smučarske reprezentance. Ob odhodu na svetovno prvenstvo na Švedsko smo junake zime obdarili s posebnimi amuleti za srečo. Narejeni so iz lipovega lesa, na katerega so strastni navijači kar 54.606-krat potrkali za srečo.

Že 5. leto zapored smo pripravili vseslovensko kulinarično tekmovanje Tuševa kuharska zvezdica. V pripravi in predstavitvi lokalne kulinarične zgodbe ter regijsko obarvane restavracijske slaščice so se najbolje odrezali mladi kuharji, natakarji in turistični vodniki iz Srednje šole za gostinstvo in turizem Celje.

Otrokom smo posvetili še dva naša projekta. V sklopu prvega smo vse slovenske prvošolce na prvi šolski dan obdarili z vrečkami za športne copate, s čimer želimo vzpodbuditi pomen gibanja pri otrocih. V sklopu drugega smo ob tednu otroka celjski bolnišnici podarili 4000 kosov oblačil za njihove najmlajše bolnike. 

V Planetu Tuš Celje smo s prostovoljci Humanitarnega društva Enostavno pomagam odprli že 5. Božičkovo tovarno daril. V podporo akciji smo namenili tudi sredstva, ki smo jih zbrali s prodajo posebej izbranega darilnega papirja v naših trgovinah in drogerijah »Zavij dar, pokaži, da ti je mar«.

Pripravili smo že 20. jubilejni Tušev vzpon na Celjsko kočo, s katerim se vsako leto začne celjski poletni športni koledar. Na tradicionalnem Tuševem Teku barv, največji športno-zabavni prireditvi za mlade v Sloveniji, je ob svoji 5. obletnici z nami teklo 12.000 tekačev in se zabavalo več kot 20.000 mladih.

Na svetovni dan čebel smo na pobudo Rotaract Slovenija, v sodelovanju z oglaševalsko agencijo New Moment in Čebelarsko zvezo Slovenije kupcem pokazali, kakšno bi bilo življenje brez čebel.

Na Slovenskem oglaševalskem festivalu smo prejeli kar tri prestižne nagrade: zlato nagrado SOF za kampanjo Mleko iz bližine, zlato nagrado SOF za kampanjo Potrkaj za srečo in srebrno nagrado za oglas Naravno drugačni. Na izboru Outstanding v organizaciji vodilnega ponudnika zunanjega oglaševanja v Sloveniji, smo se s kampanjo Tuš srečka uvrstili med 3 finaliste v kategoriji digital.