LETO 2018

V skladu z začrtano strategijo smo v letu 2018 nadaljevali z nadgradnjo odlične nakupovalne izkušnje. Leto je bilo tako zaznamovano s prenovami in odprtji novih trgovin Tuš in Tuš drogerij. Prenovili smo kar pet drogerij in štiri trgovine ter odprli novo drogerijo v Lenartu v Slovenskih Goricah, tri markete in supermarket v Mariboru, ki je hkrati postal 100. trgovina Tuš. Osredotočili smo se predvsem na trajnostni vidik našega delovanja in vas ponovno razveseljevali z že tradicionalnimi dogodki. V sezoni 2018/19 ponosno ostajamo zlati sponzor alpskih smučarskih reprezentanc.

 

S prenovami drogerij smo sledili najsodobnejšim trendom nakupovanja in v ponudbo vključili številne novosti. Odlikuje jih pestra in kakovostna ponudba izdelkov za vsakdanjo nego in zdrav način življenja. Prenovili smo drogerije v Mozirju, Vrhniki, Ljutomeru ter Planetih Celje in Maribor, na novo pa odprli Tuš drogerijo v Lenartu v Slovenskih Goricah.

 

Najsodobnejšim nakupovalnim trendom smo sledili tudi pri prenovah trgovin, ki jih odlikuje razširjena ponudba na vseh oddelkih in novo označevanje polic. Prenovljene poslovalnice kupcem prinašajo premišljeno urejen prostor z optimalno nakupno potjo, ki se povsem prilagaja potrebam in željam kupcev. Glavna poudarka prenovljenih trgovin sta tudi najboljša kakovost in izjemna svežina, ki ju ponujamo kupcem. Med marcem in novembrom smo prenovili Tuš market Ivančna Gorica, supermarket Murska Sobota – Bakovska, Tuš market Poljčane in market Rimske Toplice, na novo pa odprli markete Pobrežje, Nova Cerkev in Pariške Komune.

V Mariboru smo 4. 12. 2018 odprli tudi našo 100. trgovino Tuš, in sicer Tuš supermarket Maribor Jadranska cesta, ki je postal že naša deveta poslovalnica v štajerski prestolnici, kar nas je uvrstilo med pomembne zaposlovalce v regiji. Slavnostni prerez traku je opravila poslovodja in dolgoletna Tuševka Rozika Pečovnik. Sodobno urejen supermarket z optimalno nakupno potjo ponuja bogat prodajni program z izbrano ponudbo. Kot prva poslovalnica vsebuje hladilno tehniko na ogljikov dioksid (CO2) – okolju prijazen hladilni medij, kar še dodatno potrjuje trajnostno usmerjeno strategijo podjetja.

V mesecu marcu smo mladim smučarjem, ki smo jim v sklopu našega sponzorstva slovenskih alpskih smučarskih reprezentanc s ponosom in zanosom od decembra 2017 do konca februarja 2018 namenili odstotek od vsakega prodanega izdelka Tuševe blagovne znamke, slavnostno predali donacijo. Mladi smučarski upi so tako prejeli kar 69.638 evrov, kar je pripomoglo k organizaciji priprav, treningov in kampov med aprilom in julijem 2018.

V sezoni 2018/2019 smo z zanosom ostali ponosni zlati sponzor slovenskih alpskih smučarskih reprezentanc in se lotili projekta »Potrkaj za srečo«. V sklopu projekta, ki smo ga lansirali decembra 2018, smo po Sloveniji selili navijaški totem iz lipovega lesa in zbirali trke za srečo naših zlatih smučarjev ter tako ustvarili prav posebno navijaško aktivacijo.

Tudi v letu 2018 smo izvedli odmevno in že tradicionalno tekmovanje za Tuševo zvezdico, ki širši javnosti, delodajalcem in kolegom iz stroke predstavlja mlade in ambiciozne kuharje, natakarje in turistične delavce. ki smo jo razkrili na zaključnem tekmovanju v maju. Dobitnica nagrade odmevnega projekta je postala ekipa Srednje šole za gostinstvo in turizem v Ljubljani, ki se je v superfinalu pomerila z ekipo Srednje šole za gostinstvo in turizem Celje, tretje mesto pa je pripadlo drugi ekipi dijakov Srednje šole za gostinstvo in turizem v Ljubljani.

19. tradicionalnega Tuševega vzpona na Celjsko kočo, ki se je odvil 1. 6. 2018, se je udeležilo prek 2.000 udeležencev, skupno pa smo vsa ta leta na priljubljenem rekreacijsko-družabnem dogodku našteli že prek 30.000 športnih navdušencev. Absolutni zmagovalec vzpona, Gregor Tekavec, KK Tuš TEAM, je dosegel odličen rezultat 17 min in 15 s. Prireditev je s sloganom »#MislimVarno in VOZIM s SRCEM« v sodelovanju z Zavodom Vozim ozaveščala o varnosti kolesarhev in tako poskrbela tudi za družbeno-odgovorno noto. Predstavili smo tudi novo tekmovalno kategorijo, v sklopu katere so se tisti najbolj drzni na pot podali z legendarnimi retro Pony kolesi.

Že 4. leto zapored smo v barve ovili Ljubljano in z najbolj barvitim dogodkom leta Tuševim tekom barv, poskrbeli za združitev vseh športa in zabave željnih. Zabeležili smo kar prek 15.000 udeležencev, od tega kar 10.000 tekačev.  Za večerno zabavo so poskrbele svetovne glasbene zvezde: Alan Walker, RedFoo&The Party Rock Crew, Mari Ferrari, Sophie Francis, Kosta Radman, Robert Falcon in Antonio.

Novembra smo v Planetu Tuš Celje izvedli tudi prav posebno modno revijo v sodelovanju z Agencijo Ekskluzivno in World Top Model Slovenija. Dogodek sta popestrila nastopa skupine New Game Over in Denisa Chorchypa, za vse obiskovalce pa smo pripravili tudi dve nagradni igri s prečudovitimi nagradami – stilsko preobrazbo za dve osebi in srečanje s skupino New Game Over.

V marcu 2018 smo zaključili našo dobrodelno akcijo pod sloganom »Obdarimo igralne kotičke pediatričnih oddelkov bolnišnic«, ki je potekala od februarja do začetka marca in v sklopu katere smo zbirali igrače in didaktične pripomočke, ki smo jih podarili 13 pediatričnim oddelkom slovenskih bolnišnic.

Med julijem in avgustom smo v okviru tradicionalnega dobrodelnega projekta Pričarajmo nasmeh 500 otrokom iz socialno ogroženih družin omogočili teden poletnih počitnic na Debelem rtiču. Letovali so v Mladinskem zdravilišču in letovišču RKS Debeli rtič, kjer so uživali v plavanju, ustvarjalnih delavnicah, nogometu, plesu, nepozabnih izletih in drugih aktivnostih. V 16 letih projekta se je tako nepozabnega letovanja udeležilo že skupno 8.100 otrok. Otroke so na Debelem rtiču pozdravili tudi naši alpski smučarji, skupaj pa so se zabavali na posebnih smučarsko obarvanih Igrah brez meja.

Ker se v Tušu v svojih družbeno-odgovornih prizadevanjih še posebej usmerjamo k otrokom, smo pred začetkom šolskega leta 2018/2019 z vrečkami za športne copate obdarili 22.000 prvošolčkov in s tem opozorili tudi na pomen športnega udejstvovanja, ki je pomembno za zdrav otrokov razvoj. Pozabili nismo niti na naše zaposlene, saj smo staršem prvošolčkov omogočili dodaten dan dopusta, da so lahko svoje otroke neobremenjeno spremljali v 1. razred. Ob tej priložnosti smo za njihove novopečene šolarje pripravili tudi personalizirana darila. Dobrodelno obarvano leto smo že tradicionalno zaključili z Božičkovo tovarno daril, ki smo jo v sodelovanju s Humanitarnim društvom Enostavno Pomagam odprli že četrto leto zapored. Tokrat smo s skupnimi močmi obdarili kar 1.029 otrok iz socialno ogroženih družin.

Kot trajnostno usmerjeno podjetje smo v letu 2018 storili precej pomembnih korakov. V sklopu trajnostne usmerjenosti smo z izbranimi slovenskimi drevesnicami oblikovali aktivnost »Posadimo drevo«, v okviru katere smo preko 100 sadnih sadik podarili vrtcem po Sloveniji. Skupaj z otroki vrtca Slovenska Bistrica smo zasadili tudi samooskrbni vrt štirih letnih časov in tako prikazali sistem posaditve sadik odpornih vrst sadja in tako proslavili tudi svetovni dan čebel, v sklopu katerega smo kupcem podarili kar 10.000 vrečic semen ognjiča. Trajnostno smo delovali tudi na področju nakupovalnih vrečk, saj smo konec leta iz poslovalnic umaknili plačljive plastične vrečke ter jih nadomestili s trajnimi in papirnatimi vrečkami iz odgovornih virov. Kot prvi trgovec smo na police umestili slovensko zelenjavo drugačnih oblik pod imenom »Naravno drugačni« in tako storili korak naprej pri ozaveščanju slovenskih potrošnikov, da sta tudi takšno sadje in zelenjava enako okusna in zdrava, hkrati pa pripomogli k zmanjšanju zavržene hrane na strani pridelovalcev. V novembru smo v sodelovanju s socialnim podjetjem Bolje na prodajne police naših supermarketov uvrstili okolju prijazne sveče Oilright in posebne komplete, s pomočjo katerih si je mogoče sveče izdelati kar doma. Trajnostno delovanje smo razširili tudi na področje linije naših izdelkov Bellis, higienskih papirjev iz odgovornih virov.  Izdelki so narejeni iz FSC certificiran papirja in izdelani iz vlaknin 100 % celuloze.

Že drugo leto zapored smo v sodelovanju s kulinaričnima blogerkama Matejo Delakorda in Kristino Smodila pripravljali slastne in enostavne jedi, konec leta pa našim kupcem predstavili že 2. knjigo receptov Jamiii. Vsak recept smo ponovno opremili s QR kodo, ki omogoča dostop do video receptov.

Nadaljevali smo tudi z zgodbo o slovenskih izdelkih, ki v naših trgovinah zasedajo prav posebno mesto. Tokrat smo opozorili predvsem na odlično in kakovostno slovensko meso, saj smo imetniki certifikata »Izbrana kakovost« za goveje in perutninsko meso. Obraz kampanje je bil ponovno hudomušni Jurij Zrnec, ki ostaja glavni obraz naših komunikacijskih zgodb.