LETO 2014

Leto 2014 Skupina Tuš je v letu 2014 postala največji slovenski trgovec v svoji panogi. V zasledovanju začrtane strategije smo ostali osredotočeni na trgovinski segment, ki ostaja srce našega delovanja. Pod našim okriljem deluje 5 Planetov Tuš, 98 marketov in supermarketov, 105 franšiznih poslovalnic, 40 drogerij, 7 Cash&Carry poslovalnic ter 3 kavarne in slaščičarne De la Crème.

Prizadevanja za slovenske pridelovalce, dobavitelje, gospodarstvo in podeželje, krepimo že 25 let. Prelomnico na tem področju predstavlja projekt Spoštujmo slovensko, ki je leta 2014 postal še prepoznavnejši z novo premium blagovno znamko Slovenske dobrote, pod okriljem katere povezujemo slovenske proizvajalce najbolj kakovostnih lokalnih izdelkov in nadaljujemo z ozaveščanjem kupcev o pomenu lokalnega porekla izdelkov. Sodelovanje z družino Hawlina iz domačije Pr'Štefan ter vrhunskima glasbenikoma Galom in Severo Gjurin,so še dodatni dokaz, da je naša podpora lokalnemu okolju trdna, osnovana na nacionalnih vrednotah.

Oktobra smo med naše kupce po celi Sloveniji razdelili 100.000 slovenskih jabolk pridelanih v Sadjarstvu Mirosan in tako opozorili na pomen lokalno pridelanih izdelkov za naše gospodarstvo. Prav tako smo nadaljevali sodelovanje s časnikom Finance v sklopu projekta Agrobiznis, ki je namenjen osveščanju o dobrih slovenskih poslovnih praksah in spodbujanju podjetništva na področju prehranske samooskrbe. Naj podjetniška ideja v kmetijstvu, projekta Agrobiznis, so postali sokovi Družine Jabolčnik domačije Grčin iz Polzele.

Dodatno smo s projektom Viški hrane že drugo leto zapored v sodelovanju s humanitarnimi organizacijami razdelili več ton hrane in tako prisluhnili potrebam okolice in pomoči potrebnim. Humanitarni projekt smo iz Celja razširili na kar 16 lokacij naših poslovalnic po Sloveniji.

Znotraj Skupine Tuš vestno sledimo sodobnim nakupovalnim trendom in uvedli več novosti. Prva je brezplačna mobilna aplikacija Tuš, ki s praktičnimi in uporabniku prijaznimi funkcijami omogoča učinkovito pomoč pri nakupih. Druga novost je nova spletna storitev – naročanje izdelkov iz asortimana Hitri užitki, kjer lahko kupec prek spleta naroči prigrizke ter jih nato prevzame v 51 supermarketih po vsej Sloveniji. Znotraj storitve Tuš Cash&Carry smo razširili tudi spletno trgovino za gostince, trgovce in druge kupce, ki je sedaj na voljo že v 7 centih po Sloveniji - v Celju, Mariboru, Slovenj Gradcu, Kočevju, Ljubljani, Jaršah in po novem v Sežani.

Da smo v koraku s časom, dokazujejo tudi prenove obstoječih trgovin, ki zagotavljajo še sodobnejšo nakupovalno izkušnjo. Novo preobleko smo nadeli Planetu Tuš Kranj, ki je bogatejši tudi za sodobno trgovino izdelkov za dom Mömax. Osvežili smo Tuš center v Domžalah, odprli nov Tuš supermarket Domžale ter prenovili market v Novi Gorici in Škofljici.

Največja slovenska veriga drogerij Tuš drogerije, ki pod svojim okriljem združuje 40 poslovalnic, je mrežo okrepila z novo drogerijo v Murski Soboti. Prenovili smo našo najstarejšo drogerijo v središču Celja in v Tuš centru Domžale. V Disco Planetih smo tudi v letu 2014 se zabavali ob ritmih najsodobnejše glasbe. Še posebno pozornost sta pritegnila edinstvena dogodka Meteor zabave,ki sta potekala v znamenju pevk Cece in Severine.

Leto 2014 pa je potekalo tudi v znamenju tradicije. 15. tradicionalni Tušev vzpon na Celjsko kočo je privabil več kot 2.000 kolesarjev in pohodnikov. Že 12. leto zapored smo ob podpori Rdečega križa Slovenije in partnerjev organizirali tradicionalni družbeno odgovoren projekt Pričarajmo nasmeh in skupno polepšali poletne počitnice 500 otrokom iz socialno ogroženih družin. Letošnje počitnice smo sladko proslavili z 12- metrsko rolado, ki je nastala pod rokami Tuševega Chefa Tomaža Škvarč Lisjaka ob pomoči otrok.

Tradicija pa se je nadaljevala tudi ob zaključku leta, ko so decembra trije dobri možje obiskali naše centre in obdarili več kot 20.000 otrok.