LETO 2012

Skupina Tuš je v letu 2012 intenzivno izpolnjevala strategijo razvoja, v okviru katere smo se osredotočali na za nas dolgoročno perspektivne dejavnosti. S sklenitvijo strateških partnerstev za Kinematografe Planet Tuš in Restavracije Tuš smo postali še bolj osredotočeni na trgovinski segment, kjer smo kljub splošnemu padcu tržišča trdno zadržali pozicijo med tremi največjimi trgovci v državi. Skupina Tuš je bila po različnih parametrih, od števila zaposlenih do obsega prometa, med deseterico največjih v državi. Vodenje skupine je konec leta prevzel Ivo Švrljuga.

Spremenjene nakupne navade so od nas terjale še večji posluh za želje in pričakovanja kupcev. Tako smo na Ptuju prvič predstavili nov format trgovin – Ekstra Tuš, kjer smo v ospredje postavili učinkovit nakup. Nadaljevali smo s širjenjem lastne mreže marketov, ki smo jih odprli v Radljah ob Dravi, Črnomlju, Mariboru, Zgornji Kungoti in prenovili market v Škofji Loki. Konec leta 2012 je imel Tuš v Sloveniji 107 franšiznih poslovalnic.

Svojo mrežo trgovin smo širili na strateškem trgu Bosne in Hercegovine, kjer smo odprli nove supermarkete v Srebreniku, Banja Luki in Tešnju, s katerimi je naša mreža trgovin skupaj štela 17 supermarketov. S tremi supermarketi smo uspešno prisotni tudi na trgu Makedonije.

Tuš drogerije so v letu 2012 pridobile 4 nove poslovalnice v Kopru, v ljubljanskem BTC-ju, Gornji Radgoni in Rogaški Slatini ter s skupnim številom 42 prodajnih mest ohranile pozicijo druge največje tovrstne verige v Sloveniji.

Kupcem v segmentu B2B smo predstavili spletno trgovino Tuš C&C, kjer lahko gostinci, trgovci in drugi kupci poenostavljeno opravijo vsakodnevne nakupe.

Spoštujmo slovensko je ostal naš pomemben projekt spodbujanja prodaje lokalnih proizvodov in osveščanja kupcev o pomenu porekla izdelkov. Najprepoznavnejši proizvod leta je bil zagotovo slovenski paradižnik Lušt.

V skladu z uresničevanjem strategije razvoja do leta 2015 smo sklenili strateško partnerstvo z največjim avstrijskim kinooperaterjem Cineplexx, ki je postal nosilec dejavnosti kinematografov Planet Tuš. Restavracije Tuš je prav tako v sklopu izvajanja strateških aktivnosti prevzelo podjetje Delikatesa Ljubljana.

Tušmobil je obeležil pet let delovanja in v celem letu ohranil status najhitreje rastočega mobilnega operaterja. Konec leta je njegove storitve uporabljalo že več kot 250.000 naročnikov in predplačnikov. V Tušmobilu smo v letu 2012 veliko pozornosti posvetili tudi nadgradnji in razširitvi svojega mobilnega omrežja, s katerim smo pokrivali že 98,45 % slovenskega prebivalstva, na izbranih območjih tudi s tehnologijo 3G+.

Uporabniki Tušmobila so lahko svoje storitve začeli plačevati na posebnih avtomatih. Prvega smo postavili v celjskem Planetu Tuš, ki je sicer v letu 2012 praznoval 10. letnico poslovanja. V tem času je postal osrednje zabavno in nakupovalno središče regije.

V jubilejnem desetem letu družbeno odgovornega projekta Pričarajmo nasmeh smo v Tušu ob pomoči Rdečega križa Slovenije in partnerjev poletje ponovno polepšali 500 otrokom, skupaj pa se je v desetletju trajanja projekta številka letujočih otrok povzpela že na častitljivih 5100. Decembra smo v naših centrih z dobrimi možmi obdarili 18.000 otrok.

Za dolgoletne aktivnosti na področju družbene odgovornosti smo prejeli najvišje priznanje Rdečega križa – zlati znak Rdečega križa Slovenije. V sklopu slovenske nagrade za družbeno odgovornost HORUS 2012 smo bili uvrščeni med finaliste v kategoriji velika podjetja, za kar smo prejeli posebno priznanje. V letu 2012 smo prejeli tudi nagrado za poslovne uspehe in odličnost v Sloveniji za leto 2012 Corporate Governance, ki jo podeljuje ugledna britanska poslovna revija World Finance.

Tušev vzpon na Celjsko kočo je v 13. letu privabil več kot 2000 kolesarjev in pohodnikov ter ohranil sloves največje rekreativne prireditve v regiji. Po krajšem premoru je padel tudi rekord vzpona, ki ga je s časom 16 minut in 23 sekund postavil Robert Vrečer.