LETO 2011

V Tuš Holdingu smo leto 2011 vzeli kot leto novih priložnosti in zastavili našo strategijo razvoja do leta 2015. Leto 2011 smo v Tuš Holdingu s svojimi družbami zaključili v trojici največjih trgovcev na slovenskem trgu, kot druga največja veriga drogerij, največji ponudnik in operater kino predstav v Sloveniji in najhitreje rastoči mobilni operater.

V Tušu smo v letu 2011 še enkrat več dokazali, da smo stabilno podjetje z dobro začrtano poslovno vizijo, ki vključuje osredotočanje na strateške dejavnosti in trge. Zato je trgovska družba Idea prevzela naše supermarkete v Srbiji, Skupini MOL pa smo odprodali bencinske servise Tuš Oil.

V Bihaću v Bosni in Hercegovini smo odprli drugi supermarket v tem mestu. Skupaj naša veriga v tej državi šteje kar 16 supermarketov. Gospodarska zbornica Unsko-sanskega kantona je podjetju Tuš-Trade d.o.o. podelila plaketo za najuspešnejše veliko gospodarsko podjetje v letu 2010.

Leto je zaznamovala naša iniciativa in kampanja Spoštujmo Slovensko. V Tušu želimo postati najboljši trgovec za najbolj zadovoljne kupce, ki pri nas najdejo izdelke najvišje kakovosti z lokalnim poreklom. Odgovoren odnos do okolja je postal stalnica naših naložb, zato smo novo odprti supermarket v Moravčah v celoti prilagodili zahtevnim okoljskim standardom. V vseh naših trgovinah smo v sodelovanju z Abanko omogočili plačevanje položnic.

Tušmobil je v drugi polovici leta 2011 znova prevzel naslov najhitreje rastočega mobilnega operaterja. Tako je dosegel 10 % slovenskega trga mobilnih komunikacij, rast pa je beležil tako med naročniki kot predplačniki. Za posebej uspešne so se v letu 2011 izkazali naročniški paketi Free, ki ponujajo neomejeno komuniciranje v omrežju Tušmobil, in mobilni telefoni Huawei, ki so v Sloveniji na voljo le pri Tušmobilu.

V Planetih Tuš smo že meseca oktobra, mesec dni prej kot v letu 2010, prej presegli magično mejo in prodali milijonto kino vstopnico. Prvič smo v Planetih pripravili veliko razstavo dinozavrov in fosilov, ki jih je spremljalo pestro dogajanje. Tušev vzpon na Celjsko kočo je bil tudi v letu 2011 največji športno-rekreativni dogodek na Celjskem.

Pečat smo pustili tudi z 22. leti družbeno-odgovorne dejavnosti. Drugo leto zapored smo pripravili projekt Tuševa kuharska zvezda, ki je namenjen vzpodbujanju zanimanja za perspektiven in kreativen poklic kuharja. Minilo je deveto leto projekta Pričarajmo nasmeh, v okviru katerega smo počitnice pričarali že 4600 otrokom iz socialno ogroženih družin. V decembru smo v naših centrih obdarili 20.000 otrok in jim tako pričarali nepozabne praznike.

[gallery ids="21077,21078,21079,21080,21081,21082"]