LETO 2010

S septembrom je vodenje Tuš Holdinga prevzel novi generalni direktor Matjaž Zadravec. 
Širitev mreže naših poslovalnic se je pričela v mesecu februarju, ko smo v Lormanju ob pomurski avtocesti odprli naš nov bencinski servis Tuš Oil. Do konca leta smo verigo Tuš Oilov razširili še s poslovalnicama v Ljutomeru in Slovenskih Konjicah. Verigo naših maloprodajnih enot smo v letošnjem letu obogatili s supermarketom v Škofji Loki, marketom na mariborski tržnici in supermarketom na Ptuju. Marca smo odprli naš največji trgovsko zabavni center doslej – Planet Tuš v Kopru, v katerem so poleg našega supermarketa še Tuš drogerija, multikino, bowling, otroška igralnica Oslarija, restavracija Tuš in MMC Tušmobil. V letošnjem letu smo poleg koprskega odprli še en Tušmobilov MMC v centru Ljubljane. Veriga drogerij Tuš se je v letošnjem letu okrepila za dve prodajni enoti v Šmarju pri Jelšah in Račah, prenovili pa smo drogerijo v Ravnah na Koroškem. Mrežo maloprodajnih objektov smo razvijali tudi v tujini, kjer smo odprli supermarkete v makedonskem Velesu, srbskem Kragujevcu in v Bosni in Hercegovini v Veliki Kladuši.

Za naš market v Selnici ob Dravi smo maja prejeli priznanje za najbolj energetsko varčen poslovni objekt v Sloveniji. Podjetje Tuš d.o.o. pa je s strani Gospodarske zbornice Unsko-sanskega kantona prejelo priznanje za podjetniški dosežek leta – najuspešnejši podjetnik leta 2009.

Kot nov instrument plačevanja smo v trgovinah Tuš vpeljali Moneto, skupaj z Abanko pa smo našim kupcem v 60. trgovinah po vsej Sloveniji omogočili plačevanje položnic na blagajnah naših trgovin. Na bencinskih servisih Tuš Oil Lormanje in Sežana smo kot pogonsko alternativo ponudili avtoplin. Konec leta, natančneje sredi meseca novembra, je kinematografe Tuš obiskal milijonti letošnji obiskovalec. 
Na področju telekomunikacij pa smo naše omrežje nadgradili HSPA+ tehnologijo, s katero ponujamo uporabnikom najhitrejši in najzmogljivejši mobilni internet v Sloveniji. Konec leta pa smo na Tušmobilu prenovili tudi pakete, ki so edinstveni v Evropi, saj smo prvi, ki smo vsa sodobna komunikacijska orodja ponudili znotraj enotne količine.

Na družbeno odgovornem področju smo organizirali prvo leto projekta Tuševa kuharska zvezda, izpeljali Tušev vzpon na Celjsko kočo ter v okviru projekta Pričarajmo nasmeh že osmo leto otroke iz socialno ogroženih družin popeljali na morje.

[gallery ids="21085,21086,21087,21088,21089"]