LETO 2007

Leto je v znamenju novih naložb in intenzivnega prodora na kar tri tuje trge. V BIH odpremo tri Tuš centre – v Tuzli, Bijeljini in Brčkem, v Srbiji gradimo šest in v Makedoniji dva nova objekta. Investicijsko intenzivno delujemo tudi doma. Odpremo in prenovimo kar 25 Tuševih objektov: tri trgovske centre (Laško, Žalec, Ljubljana), dvanajst supermarketov (Metlika, Celje Ljubljanska, Lesce, Koper, Rogaška Slatina, Slovenske Konjice, Vojnik, Slovenska Bistrica, Dravograd, Gornja Radgona, Velenje, Kozina), šest marketov (Mesnica Nova vas, Delikatesa Celje, Postojna, Čečovje, Novo mesto, Oplotnica), dve drogeriji Lepota in zdravje (Plava Laguna Ljubljana, Ormož) ter bencinska servisa Tuš Oil v Gornji Radgoni in Kozini. V našo franšizno verigo se pridružijo štiri nove poslovalnice.

Investicijsko rast dopolnjuje tudi rastoče število nagrad. Že konec januarja prejmemo nagrado Izidor 2007 za odlično zasnovano spletno stran www.planet-tus.com. S prestižno nagrado »Superbrand« se blagovna znamka Tuš uvrsti med najmočnejše blagovne znamke na slovenskem trgu. Odličnost Tuševih izdelkov potrdi tudi osrednje mednarodno ocenjevanje mlečnih in mesnih izdelkov v Gornji Radgoni, kjer izdelki blagovne znamke Tuš prejmejo kar 12 medalj. Na 54. Gostinsko turističnem zboru prejme Tuševa ekipa kavarne-slaščičarne De la Creme za predstavitev svojega 'Sladkega omizja' najprestižnejšo zlato medaljo. Uspehe pa žanjejo tudi kuharske ekipe Tuševih restavracij iz Maribora in Kočevja, ki za svoje kulinarične podvige prejmejo srebrno in bronasta odličja.

[gallery ids="21100,21109,21108,21107,21106,21105,21104,21103,21102,21101"]