Dobrodelna akcija ‘Znanje za jutrišnje sanje’

V trgovinah Tuš bo od 15. junija pa vse do 14. septembra potekala dobrodelna akcija >>Znanje za jutrišnje sanje<<. Projekt smo pripravili skupaj s podjetjem ARC-Kranj pod okriljem blagovnih znamk, ki jih zastopa podjetje ARC-Kranj, d.o.o..

V trgovinah Tuš bo od 15. junija pa vse do 14. septembra potekala dobrodelna akcija »Znanje za jutrišnje sanje«. Projekt smo pripravili skupaj s podjetjem ARC-Kranj pod okriljem blagovnih znamk, ki jih zastopa podjetje ARC-Kranj, d.o.o.. Denar, ki ga bomo namenili socialno šibkejšim dijakom, ki bivajo v Dijaškemu domu Celje, se bo v trgovinah Tuš zbiral s prodajo proizvodov blagovnih znamk Aquafresh, Doncafe, Ambi Pur, Zewa in Natreen.

Zbrana sredstva, ki bodo namenjena plačilu dijaškega doma, bomo podarili desetim dijakom, ki jih bo izbrala strokovna služba Dijaškega doma Celje. Stroški bivanja, prevoza in prehrane predstavljajo namreč veliko obremenitev že za družine s povprečnimi dohodki, pri mladostnikih iz socialno šibkejših družin pa je šolanje otrok še toliko težje. Zaradi pomanjkanja sredstev prihaja do predčasnega zaključka šolanja in socialne izključenosti.

Mitja Kolman, direktor podjetja ARC-Kranj, d.o.o., je o sodelovanju v dobrodelni akciji dejal: »Prepoznavne blagovne znamke, ki jih naše podjetje zastopa že vrsto let, gradijo svoj ugled na slovenskem tržišču ne le s kvaliteto in potrošniku prijazno ceno, ampak tudi s skrbjo za socialno ogrožene posameznike in skupine. Z letošnjo dobrodelno akcijo »Znanje za jutrišnje sanje« pod okriljem blagovnih znamk Aquafresh, Doncafe, Ambi Pur, Zewa in Natreen želimo mladim dati občutek varnosti in poskrbeti za njihov boljši in svetlejši jutri.«

Aleksander Svetelšek, direktor naše družbe, je o akciji »Znanje za jutrišnje sanje« povedal: ‘Mnogo dijakov se zaradi pomanjkanja sredstev skozi šolanje zelo težko prebija. V začetku šolskega leta jim bomo zato podarili sredstva, namenjena plačilu dijaškega doma, in jim pomagali, da vse svoje misli usmerijo v zbiranje in kopičenje znanja.’

Akcija se bo s predajo sredstev v Planetu Tuš Celje zaključila v septembru. S celoletnim plačilom namestitve v dijaškem domu pa bomo olajšali šolsko leto 2006/07 vsaj desetim dijakom, katerih stiska je največja.

< Nazaj

Ostale novice

  • 12

    Tuš market Metka v Kamniku je po obsežni prenovi ponovno odprl svoja vrata. V Tušu smo s prenovo skladno s sodobnimi trendi nakupovanja osvežili vseh oddelke, poskrbeli za energetsko varčno zamenjavo opreme ter v celoti optimizirali nakupno pot.

  • Vrata je odprl povsem prenovljeni Tuš market Domžale Rača. Nova, do okolja prijazna vgrajena tehnologija in prenovljena nakupna pot bo kupcem omogočala učinkovito nakupovanje. Ob prenovi še posebej izstopa ponudba sveže pripravljenih jedi, sadja in zelenjave, delikates in sveže pečenih pekovskih izdelkov.

  • 6

    V Novi Gorici je vrata odprla že 43. Tuš drogerija. Kupcem na Goriškem prinaša pester izbor in kakovostno ponudbo izdelkov za vsakdanjo nego in zdrav način življenja, ki jih kupci Tuš drogerij po vsej Sloveniji že dobro poznajo. V na novo odprti poslovalnici smo v Tušu zaposlili 3 strokovno usposobljene … Več