Dobrodelna akcija ‘Znanje za jutrišnje sanje’

V trgovinah Tuš bo od 15. junija pa vse do 14. septembra potekala dobrodelna akcija >>Znanje za jutrišnje sanje<<. Projekt smo pripravili skupaj s podjetjem ARC-Kranj pod okriljem blagovnih znamk, ki jih zastopa podjetje ARC-Kranj, d.o.o..

V trgovinah Tuš bo od 15. junija pa vse do 14. septembra potekala dobrodelna akcija »Znanje za jutrišnje sanje«. Projekt smo pripravili skupaj s podjetjem ARC-Kranj pod okriljem blagovnih znamk, ki jih zastopa podjetje ARC-Kranj, d.o.o.. Denar, ki ga bomo namenili socialno šibkejšim dijakom, ki bivajo v Dijaškemu domu Celje, se bo v trgovinah Tuš zbiral s prodajo proizvodov blagovnih znamk Aquafresh, Doncafe, Ambi Pur, Zewa in Natreen.

Zbrana sredstva, ki bodo namenjena plačilu dijaškega doma, bomo podarili desetim dijakom, ki jih bo izbrala strokovna služba Dijaškega doma Celje. Stroški bivanja, prevoza in prehrane predstavljajo namreč veliko obremenitev že za družine s povprečnimi dohodki, pri mladostnikih iz socialno šibkejših družin pa je šolanje otrok še toliko težje. Zaradi pomanjkanja sredstev prihaja do predčasnega zaključka šolanja in socialne izključenosti.

Mitja Kolman, direktor podjetja ARC-Kranj, d.o.o., je o sodelovanju v dobrodelni akciji dejal: »Prepoznavne blagovne znamke, ki jih naše podjetje zastopa že vrsto let, gradijo svoj ugled na slovenskem tržišču ne le s kvaliteto in potrošniku prijazno ceno, ampak tudi s skrbjo za socialno ogrožene posameznike in skupine. Z letošnjo dobrodelno akcijo »Znanje za jutrišnje sanje« pod okriljem blagovnih znamk Aquafresh, Doncafe, Ambi Pur, Zewa in Natreen želimo mladim dati občutek varnosti in poskrbeti za njihov boljši in svetlejši jutri.«

Aleksander Svetelšek, direktor naše družbe, je o akciji »Znanje za jutrišnje sanje« povedal: ‘Mnogo dijakov se zaradi pomanjkanja sredstev skozi šolanje zelo težko prebija. V začetku šolskega leta jim bomo zato podarili sredstva, namenjena plačilu dijaškega doma, in jim pomagali, da vse svoje misli usmerijo v zbiranje in kopičenje znanja.’

Akcija se bo s predajo sredstev v Planetu Tuš Celje zaključila v septembru. S celoletnim plačilom namestitve v dijaškem domu pa bomo olajšali šolsko leto 2006/07 vsaj desetim dijakom, katerih stiska je največja.

< Nazaj

Ostale novice

  • 8

    Ana Roš & Tuš prinašata na trgovske police vrhunske kulinarične izdelke slovenskih pridelovalcev in predelovalcev hrane. V Tušu, največjem slovenskem trgovcu, bodo tako povezali vrhunsko kulinariko, lokalne sestavine in izkušene slovenske proizvajalce, ki bodo za njihove kupce pripravljali inovativne kulinarične mojstrovine, namenjene vsakodnevnim nakupom. Projekt zaradi njegove izjemnosti povezovanja in … Več

  • V Tušu se zavedamo velike izpostavljenosti zdravstvenih delavcev v času epidemije COVID. V zahvalo za njihov trud, čas in požrtvovalnost v težkih pogojih dela smo darovali pakete z dobrotami Tuš izdelkov.

  • 15

    V Tušu ponosno stopamo v 18. leto dobrodelnega projekta Pričarajmo nasmeh. Letos bomo morske počitnice ob pomoči partnerjev in kupcev omogočili 250 otrokom iz socialno ogroženih družin iz vse Slovenije. Otroci bodo v Mladinskem letovišču in zdravilišču Rdečega križa Slovenije na Debelem rtiču preživeli teden dni, poln brezskrbnih morskih radostih, … Več