Tuš ambasador vode med mladimi

  • 1

Ob Svetovnem dnevu voda smo se priključil iniciativi Agencije vodni agent, ki s tekmovanjem o zmanjšanju porabe vode osvešča o pomenu vode. Sodelujoči šole in vrtci bodo spoznavali pomen najbolj pomembne tekočine našega življenja. Projekt smo podprli s 37 merilci vode, prvega od teh pa so simbolično namestili v Hermanovem brlogu Celje, kjer se je odprla razstava Herman Lisjak vodi vodo.

Svetovni dan voda praznujemo že od leta 1992 in letos je tema, povezana z opozarjanjem na omejenost in ogroženost naravnih vodnih virov, “boljša voda, boljše zaposlitve”. Tako voda pomembno vpliva na oblikovanje delovnih mest in spreminja življenja ljudi, mnogi pa sploh nimajo dostopa do kakovostnih vodnih virov. Vseh omenjenih in še drugih tem se dotika razstava Herman Lisjak vodi vodo, ki so jo slovesno otvorili v Hermanovem brlogu v Celju.

Ob razstavi pa so simbolično namestili prvi merilec vode na pipo Hermanovega brloga in s tem odprli projekt Vodne agencije, ki je del mednarodnega projekta The Water Agent (Alpe Jadran Donava), v okviru katerega mlade v šolah in vrtcih učijo o pomenu vode. Osveščanje poteka preko izobraževalnih delavnic in tekmovanja o zmanjšanju porabe vode, ki je med otroci in mentorji zelo priljubljeno. Prizadevanjem za širjenje pomena vode na naše življenje, naravo in okolje smo se pridružili z nakupom prvih 37 merilcev vode za tekmovanje in tako postali ambasador vode.

 

Tekmovanje omogočajo merilci vode Tuš

Tekmovanje poteka tako, da Vodna agencija v sodelujočo šolo ali vrtec namesti merilec vode Tuš, ki je povezan s pipo in beleži porabljeno vodo. Otroci vsak dan odčitajo izmerjeno porabo vode in jo vpišejo v računalniško aplikacijo in tako primerjajo podatek med vsemi sodelujočimi v projektu, torej poleg slovenskih tudi med avstrijskimi, hrvaškimi, srbskimi in drugimi šolami ter vrtci v regiji.

Hkrati organizator projekta o pomenu vode ozavešča tudi tako, da je otrokom na praktični način prikaže, kako pride voda iz globin do njihove pipe. V šolo ali vrtec na predstavitev pripelje posebno vozilo z elementi, ki prikazujejo potovanje vode (črpalke, cisterne in cevi). Otroci se učijo tudi sami sestaviti vodovod in se preko praktičnih delavnic vključijo in seznanijo s pomenom vode. S tovrstnimi akcijami organizator in podporniki želijo osvestiti že mlade v vrtcih in šolah o pomenu vodnih virov, njihove ohranitve ter omejenosti.

< Nazaj

Ostale novice

  • Za praznike smo pripravili novo ugodnost za člane Tuš Kluba, s katero boste pri nakupih prihranili še več. 🛒 15 % vrednosti nakupa nazaj na Tuš Klub kartico Med 15. in 23. 12. 2025 vam ob nakupu nad 50 € vam 15 % vrnemo na Tuš Klub kartico.Tako se vam … Več

  • Ob nakupu nad 30 EUR ali ob nakupu enega izbranega izdelka in predložitvi Tuš klub kartice v trgovinah in izbranih franšizah Tuš med 10. 12. in 23. 12. 2025 prejmete SREČNO SREČKO.* Vseh 300.000 srečk je dobitnih in med tisočimi prazničnimi darili prinašajo tudi: • 100 x e-vinjeto • 100 … Več

  • Obveščamo vas o umiku celotne zaloge (vsi roki in loti) naslednjih izdelkov: Rozine Tuš, sušene (500 g, Marjan voće, EAN 3831029346193) Rozine Marjan voće (500 g, EAN 3113074601077) Rozine Natura (200 g, Marjan voće, EAN 8697435900016) Rozine Tuš, SULTANA (200 g, Marjan voće, EAN 3831029345707). Zaradi ugotovljenih ostankov tiodikarba (pesticida) … Več