Že četrto leto zapored sta družbi Henkel Slovenija in Tuš kar dvajsetim slovenskim vrtcem podarili mini gospodinjske kotičke

  • 13

Družbi Henkel Slovenija in Tuš ponovno z velikim zadovoljstvom zaključujeta tradicionalni, družbeno odgovorni projekt, z naslovom »Umazal sem se, pa nič hudega!«, s katerim sta kar 20 slovenskim vrtcem opremili njihove igralne kotičke z mini gospodinjskimi aparati.

Vrtci so se za opremo mini gospodinjskih kotičkov potegovali s sodelovanjem na ustvarjalnem natečaju, pri katerem so morali otroci skupaj s svojimi vzgojitelji narisati risbico na temo »Umazal sem se, pa nič hudega!«. Nad prispelimi risbami je bila komisija v sestavi predstavnikov družb Henkel Slovenija in Tuš-a navdušena in z veliko težavo izbrala 20 najlepših risbic. Največje navdušenje so požele risbice najmlajših, ki so se izdelka »lotili« s prsti, dlanmi in barvami. Na natečaj se je odzvalo 69 vrtcev, oziroma kar 91 enot iz vse Slovenije, vseh starostnih skupin.

Urša Jelnikar, vodja prodaje za Adria regijo v družbi Henkel, je ob tej priložnosti izjavila: “V družbi Henkel Slovenija se še posebej veselimo projektov, ker sodelujejo otroci, saj nas vedno znova navdušijo s svojo domišljijo in ustvarjalnostjo. Naš cilj je pripomoči slovenski družbi do te mere, da bo glavna »naloga« otrok njihov uspešen razvoj in zadovoljstvo ter, da bodo odrasli v odgovorne in zdrave osebe. Menimo, da je izobraževanje skozi igro v gospodinjskih kotičkih prijetno in hkrati pripomore k njihovem razvoju ter spoznavanju opravil in odgovornosti na prijeten način. Veseli smo, da smo lahko letos že četrtič razveselili številne otroke iz dvajsetih vrtcev«!”

Družbena odgovornost je vpeta tudi v delovanje podjetja Tuš. S številnimi projekti pri tem skrbijo predvsem za otroke, spodbujanje njihove ustvarjalnosti, znanja in samozavesti. ˝»V podjetju Tuš že več kot 22 let izjemno pozornost in skrb posvečamo družbeno odgovornim akcijam, s posebnim poudarkom na pomoči našim najmlajšim. Tudi naše sodelovanje s podjetjem Henkel traja že zavidljivo vrsto let in upamo, da bomo našo uspešno zgodbo nadaljevali,« je povedal Uroš Grešak, direktor nabave v Tušu.

< Nazaj

Ostale novice

  • 86

    Danes je vrata odprl popolnoma prenovljen Tuš supermarket Lucija z nakupovalno potjo po meri kupca in ambientom, ki je prilagojen sodobnemu načinu nakupovanja.V prenovljeni poslovalnici je na voljo še več pripravljenih jedi iz toploteke ter širok izbor pripravljene hrane za malico in za na pot, kupce pa presenečamo tudi z … Več

  • 66

    Tuš market Radovljica, ki je doslej deloval kot franšizna trgovina, smo včeraj odprli v osveženi podobi. Celovita prenova vključno z energetskimi izboljšavami je načrtovana v prvi polovici prihodnjega leta, delno prenovljen market v središču Radovljice pa že sedaj prinaša optimizirano nakupovalno pot, ki omogoča hitre in učinkovite nakupe. Kupci lahko- … Več

  • Od 19. 10. 2022 do 17. 1. 2023 z nakupi v Tušu zbirajte točke zvestobe in pridobite do 60 % popusta na izdelke iz linije Dormeo® Charming. Za vsakih 10 € nakupa prejmete eno točko zvestobe kot nalepko za zbiranje na zbirnem kartončku v info letaku in v digitalni obliki, … Več