Zaključek dobrodelne akcije ‘Znanje za jutrijšnje sanje’

Dobrodelna akcija ´Znanje za jutrišnje sanje´, ki je potekala od 15. junija, se je danes zaključila.

Zaključek dobrodelne akcije 'Znanje za jutrijšnje sanje' Dobrodelna akcija ´Znanje za jutrišnje sanje´, ki je potekala od 15. junija, se je danes zaključila. V projektu, ki smo ga pripravili skupaj s podjetjem ARC iz Kranja, smo zbrali 4.409.300 tolarjev, kar bo 10 dijakom omogočilo celoletno bivanje v Dijaškem domu Celje. Donacijski ček je bil v Planetu Tuš Celje slovesno predan v roke Zdenku Rožmanu, ravnatelju Dijaškega doma Celje, ki bo zbrana sredstva razdelil med deset izbranih dijakov.

Komisija, ki so jo sestavljali ravnatelj Dijaškega doma Celje, svetovalna delavka ter vzgojiteljica, je izbrala po dva dijaka s koroške, pomurske, savinjske in štajerske regije, po enega pa iz posavske in ljubljanske. Pri izboru je strokovna služba upoštevala regijsko pokritost, premoženjsko stanje dijakov, oddaljenost od dijaškega doma ter njihov učni uspeh. Izbranim desetim dijakom bodo sredstva, ki so jih zbirali v trgovinah Tuš s prodajo proizvodov blagovnih znamk Aquafresh, Doncafe, Ambi Pur, Zewa in Natreen, pomagala pri plačilu dijaškega doma. Stroški bivanja, prevoza in prehrane predstavljajo namreč otrokom socialno šibkejših družin veliko obremenitev, zaradi pomanjkanja sredstev pa žal prihaja do predčasnega zaključka šolanja in posledično tudi socialne izključenosti.

Simona Špilak, direktorica marketinga podjetja ARC-Kranj, d.o.o., je o sodelovanju v dobrodelni aktivnosti dejala: »Glede na zbran znesek in medijsko pepoznavnost humanitarnega projekta je aktivnost uspela. Naše podjetje že vrsto let gradi svoj ugled na slovenskem tržišču tudi s skrbjo za socialno ogrožene posameznike in skupine, zato smo v humanitarnem projektu ´Znanje za jutrišnje sanje´ z veseljem sodelovali. Pod okriljem znanih blagovnih znamk, ki jih zastopamo, želimo mladim na ta način omogočiti svetlo prihodnost.«

Andrej Bošnjak, direktor poslovne uprave naše družbe, je ob zaključku akcije ´Znanje za jutrišnje sanje´ povedal: ˝Prepričan sem, da so zbrana sredstva prišla v prave roke, in upam, da se bodo ti dijaki letošnje šolsko leto lažje posvetili le šoli in svojemu odraščanju. Ena izmed najpomembnejših skrbi naše družbe so prav otroci in mladina, zato nam je v veliko veselje, da lahko nekaterim pomagamo in jim olajšamo šolanje ter vstopanje v življenje.«

Pri Engrotušu redno sodelujemo v dobrodelnih in humanitarnih akcijah na regionalnem in lokalnem nivoju. Družbeno odgovornih projektov je veliko, njihovo vpetost v okolje pa lahko ponazorimo s podatkom, da smo samo v letošnjem letu za donatorske in sponzorske akcije namenili več kot 100 milijonov tolarjev.

< Nazaj

Ostale novice

  • Za praznike smo pripravili novo ugodnost za člane Tuš Kluba, s katero boste pri nakupih prihranili še več. 🛒 15 % vrednosti nakupa nazaj na Tuš Klub kartico Med 15. in 23. 12. 2025 vam ob nakupu nad 50 € vam 15 % vrnemo na Tuš Klub kartico.Tako se vam … Več

  • Ob nakupu nad 30 EUR ali ob nakupu enega izbranega izdelka in predložitvi Tuš klub kartice v trgovinah in izbranih franšizah Tuš med 10. 12. in 23. 12. 2025 prejmete SREČNO SREČKO.* Vseh 300.000 srečk je dobitnih in med tisočimi prazničnimi darili prinašajo tudi: • 100 x e-vinjeto • 100 … Več

  • Obveščamo vas o umiku celotne zaloge (vsi roki in loti) naslednjih izdelkov: Rozine Tuš, sušene (500 g, Marjan voće, EAN 3831029346193) Rozine Marjan voće (500 g, EAN 3113074601077) Rozine Natura (200 g, Marjan voće, EAN 8697435900016) Rozine Tuš, SULTANA (200 g, Marjan voće, EAN 3831029345707). Zaradi ugotovljenih ostankov tiodikarba (pesticida) … Več