V Planetu Tuš Koper lani 5,5 milijona obiskovalcev

  • 2

Planet Tuš Koper je lani obiskalo 5,5 milijona obiskovalcev. V dveh letih delovanja je postal osrednje nakupovalno-zabavno središče Primorske in regij sosednjih držav. V zadnjem letu so dopolnili in popestrili ponudbo v centru, najnovejši pa je danes odprti prodajni studio Gorenje. Izjemno priljubljeno zabavišče ostaja Disco Planet, kjer so lani pripravili 80 dogodkov, v otroški igralnici Oslarija pa so kratkočasili skoraj 24.000 otrok.

Planet Tuš Koper je že dve leti nepogrešljiv del vsakdanjika na slovenski Obali. 78 različnih trgovinskih in storitvenih lokalov na več kot 70 tisoč kvadratnih metrih ponuja kupcem in obiskovalcem s Primorske in regij sosednjih držav inovativen model nakupov, zabave in druženja za vso družino. »Na Primorsko smo prišli ob začetku spreminjanja gospodarske klime in veseli smo, da smo lani število obiskovalcev povečali na 5,5 milijona,« pojasnjuje generalni direktor Skupine Tuš Matjaž Zadravec. V Planetu Tuš Koper za dobro počutje kupcev in obiskovalcev sicer skrbi več kot 500 zaposlenih.

V letu 2011 so v Planetu Tuš Koper dopolnili trgovinsko in storitveno ponudbo ter predstavili novo restavracijo Trattoria Spageterija Puccini, modni trgovini Giovanni Galli in Toko, optiko Sentina, knjigarno Felix, naravno kozmetiko Attirance, svojo ponudbo je razširila tudi trgovina Acessories. Z nadgradnjo in razvojem ponudbe nadaljujejo tudi letos: »Prav danes smo v Planetu Tuš Koper s ponosom pozdravili eno najuglednejših slovenskih podjetij – Gorenje, ki je odprlo nov studio,« dodaja generalni direktor Skupine Tuš Matjaž Zadravec. Ob tem je danes v Planetu Tuš svoja vrata odprla tudi modna trgovina italijanskega giganta Ciao Ciao, ki ima v Italiji 150 trgovin. Tudi v prihodnje bodo, po Zadravčevih besedah, izjemno skrb posvečali pričakovanjem kupcev in obiskovalcev ter v skladu s tem razvijali in prilagajali ponudbo.

Studio Gorenje Koper, ki sta ga danes odprla član uprave Gorenja Uroš Marolt in direktorica Gorenja Slovenije Marina Borkovič, na dobrih 1.200 m2 prodajnih površin ponuja širok izbor velikih in malih gospodinjskih aparatov, kuhinjskega in drugega pohištva, kopalniške opreme, ogrevalne tehnike in keramike Gorenje. Gorenjevi studii kupcem poleg široke palete izdelkov za dom, ki jo dopolnjujejo tudi posoda in čistila, ponujajo tudi strokovno svetovanje ter izrise kuhinj, vključno z vgradnimi aparati. Novi studio na Primorskem pomeni pomembno dopolnitev Gorenjeve maloprodajne mreže. V otvoritvenih dneh napovedujejo pestro dogajanje; kulinarične dogodke in kuharske tečaje v njihovi aktivni kuhinji.

V Tušu so zadovoljni tudi z obiskom zabaviščnega dela Planeta Tuš Koper, saj so kmalu po njegovi otvoritvi presegli polovični tržni delež na slovenskem kino prikazovalskem trgu. »V letu 2011 smo v kinematografih Planet Tuš milijonto kino vstopnico prodali kar mesec dni prej kot v letu 2010, torej že oktobra. Dober trend obiska se nadaljuje tudi letos,« pojasnjuje Zadravec. Kinematografe Planet Tuš sicer vsak teden v povprečju obišče 25.000 obiskovalcev, med njimi pa raste število tistih, ki si najnovejše filmske uspešnice ogledajo v 3D tehniki. Prav to pomlad bosta v tej tehniki na ogled nadaljevanji velikih hollywoodskih uspešnic: Možje v črnem 3 in Ledena doba 4. V Disco Planetu v Kopru so lani pripravili 80 koncertov, v nadaljevanju pomladi pa so na sporedu mnogi vroči klubski večeri. Izjemno obiskana ostaja tudi otroška igralnica Oslarija, kjer so lani kratkočasili skoraj 24.000 otrok.

< Nazaj

Ostale novice

  • 13

    Tuš supermarket Planet Kranj je svoja vrata odprl v prenovljeni podobi, skladno z najsodobnejšimi nakupovalnimi trendi in optimalno nakupno potjo po meri kupcev. Prenova je postregla z nadgradnjo celotne ponudbe izdelkov, zamenjavo opreme, razširitvijo svežih oddelkov, okrepitvijo prodajnega programa, še posebej na oddelku kruha, kjer je na voljo tudi sveža … Več

  • 27

    Radovljica je gostila drugo predtekmovanje edinstvenega vseslovenskega kulinaričnega projekta Tuševa zvezdica. Na tamkajšnji srednji gostinski in turistični šoli so se v pripravi in postrežbi slovenskih regionalnih jedi pomerili dijaki srednjih gostinsko-turističnih šol. Strokovno komisijo so najbolj prepričali srednješolci – kuharji, natakarji in turistični animatorji – iz Srednje šole za gastronomijo … Več

  • 18

    S prvim predtekmovajnem v pripravi regionalno obarvanih jedi se je v Izoli začelo šesto leto kulinaričnega projekta Tuševa zvezdica.