Tuševa akcija: Kjer stojim, tam delim

V roku enega leta bomo med Slovence razdelili dva milijona izdelkov naše trgovske znamke – >>vsakemu Slovencu enega<<

V roku enega leta bomo med Slovence razdelili dva milijona izdelkov naše trgovske znamke – »vsakemu Slovencu enega«

Pri Tušu kupcem med ostalo ponudbo nudimo tudi številne izdelke lastne blagovne znamke. Ponudba naših izdelkov je iz leta v leto večja, do sedaj pa jih je registriranih že več kot 400. Izdelke, ki nosijo blagovno znamko Tuš, odlikujejo predvsem visoka kakovost in nizke cene. Ker želimo te izdelke čimbolj približati potrošnikom, smo se odločili, da bomo v septembru pričeli izvajati promocijsko akcijo »Kjer stojim, tam delim«. Namen akcije je, da v roku enega leta med Slovence razdelimo 2 milijona različnih izdelkov naše blagovne znamke, kar pomeni »vsakemu Slovencu enega«.

Akcija se bo eno leto izvajala v času lokalnih prireditev po številnih slovenskih krajih. 5. septembra 2003 in 6. septembra 2003 bo akcija v popoldanskih urah potekala pred novim Planetom Tuš v Novem mestu.

S podobno promocijsko akcijo, ko sm razdelili skupaj 19.200 lučk Lizy Tuš, smo že sodelovali na Koprski noči in Noči pod kostanji na Dobrni. Zaradi dobrega odziva smo se odločili akcijo ponoviti in promocijsko razširiti še na preostale Tuševe izdelke. Promocija se bo izvajala s pomočjo kamionov, polnih izdelkov Tuševe blagovne znamke, iz katerih bodo hostese, ki bodo tudi hkrati izvajale atraktivne plesne točke, mimoidočim brezplačno delile Tuševe izdelke. Podarjeni izdelki bodo ob vsaki priložnosti drugačni: prilagojeni bodo vremenu, letnemu času, sezoni, itd.

Tuševa Blagovna znamka je bila ustanovljena leta 1993, do danes pa je pod to znamko registriranih 411 prehrambenih izdelkov, izdelkov za osebno nego, čistila in galanterija. Vsem izdelkom blagovne znamke TUŠ je skupen logotip na embalaži, zaradi večje prepoznavnosti pa so izdelki različno poimenovani (npr. Tuš, Ta dobra, Zlata kava, Ole, Nino, Tačko, itd.). Embalaža je bila v letošnjem letu poenotena in posodobljena ter je tako še privlačnejša za kupce.

Proizvajalci Tuševih blagovnih znamk so znana slovenska in tuja podjetja, kot so Mlekarna Celeia, Žito Gorenjka, Kras Sežana, MIR, Celjske mesnine, Pfanner, itd.

Naš direktor, Aleksander Svetelšek, je ob tem povedal: »Z akcijo »Kjer stojim, tam delim«, želimo potrošnikom blagovno znamko Tuš čimbolj približati in na ta način predstaviti tudi kvaliteto teh izdelkov. Vedno se trudimo, da našim potrošnikom ponudimo najboljše za najugodnejšo ceno. Kot dokaz kvalitete lastne blagovne znamke, pa naj povem še to, da je bila letos Tuševa blagovna znamka Tačko, mačja hrana v dvo kilogramski vrečki, v Franciji nagrajena s prestižno nagrado Flexo Star 2002 kot najkakovostnejša embalaža. Nagrado je prejelo francosko podjetje Sesa Petfood, ki za nas izdeluje embalažo suhe hrane za pse in mačke (Tačko in Tačka). K sodelovanju smo jih povabili, ker zagotavljajo kakovost in trajnost embalaže, zaščito izdelkov ter privlačen izgled.«

Dodatne informacije:
Leonida PINTER
tel.: 03 424 11 32
leonida.pinter@engrotus.si

< Nazaj

Ostale novice

  • V Tušu se zavedamo velike izpostavljenosti zdravstvenih delavcev v času epidemije COVID. V zahvalo za njihov trud, čas in požrtvovalnost v težkih pogojih dela smo darovali pakete z dobrotami Tuš izdelkov.

  • 15

    V Tušu ponosno stopamo v 18. leto dobrodelnega projekta Pričarajmo nasmeh. Letos bomo morske počitnice ob pomoči partnerjev in kupcev omogočili 250 otrokom iz socialno ogroženih družin iz vse Slovenije. Otroci bodo v Mladinskem letovišču in zdravilišču Rdečega križa Slovenije na Debelem rtiču preživeli teden dni, poln brezskrbnih morskih radostih, … Več

  • 11

    V Tušu smo skladno s sodobnimi trendi nakupovanja v Petrovčah odprli nov market. Prebivalcem v Savinjski dolini je zdaj čisto blizu doma na voljo market za priročne, vsakodnevne nakupe, kjer najdejo vse za dom in gospodinjstvo.