Tuš ostaja največji slovenski trgovec in izstopa iz Slovenske oglaševalske zbornice

Tuš izstopa iz Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ). Povod za to dejanje je pritožba družbe Mercator, ki se nanaša na uporabo izraza Največji slovenski trgovec v oglasnih sporočilih. Oglaševalsko razsodišče je tej pritožbi ugodilo in to kljub temu, da je dejstvo, da je Tuš največji trgovec v slovenski lasti.

Z razsodbo se ne morejo strinjati in v njih zbuja dvom o uporabi enakih meril za vse. Poleg tega pa so v postopku sodelovale osebe, ki so po informacijah s katerimi razpolagajo, poslovno tesno povezane z družbo Mercator. Nesporno dejstvo ostaja – Tuš je največji trgovec v slovenski lasti in s tem največji slovenski trgovec in je na to ponosen.

Družba Mercator, ki je že od lanskega leta v lasti hrvaškega podjetja, je na Slovensko oglaševalsko razsodišče  vložila pritožbo zoper družbo Tuš, ki se nanaša na uporabo trditve Največji slovenski trgovec v oglasnih sporočilih. Mercator namreč trdi, da je še vedno največji slovenski trgovec. V ničemer ni sporno, da je Mercator pravna oseba, ki je registrirana v skladu z zakoni RS in ima večji tržni delež, vendar potrošnik slogana »Največji slovenski trgovec« ne bo povezoval s tržnim deležem, kot trdi Mercator ter s tem kje in v skladu s katerimi zakoni je neka družba registrirana, temveč se splošno dojemanje potrošnika povezuje z izvorom lastništva. Potrošnik namreč presoja slovenskost posamezne družbe po izvoru lastništva. V kolikor bi bilo drugače oziroma v kolikor bi presojal po kraju kjer je družba registrirana, bi za potrošnika bile vse družbe, ki so registrane v RS slovenske, in tako tudi npr. Microsoft, OMV, H&P in druge.

Do slogana Največji slovenski trgovec je med trgovskimi družbami, ki se po tržnem deležu uvrščajo na vodilna mesta, upravičen Tuš, saj izpolnjuje tri objektivne pogoje: je trgovsko podjetje, trgovsko podjetje, ki je v slovenski lasti ter je največji izmed trgovskih podjetij, ki so hkrati tudi slovenska.

V Tušu poudarjajo, da so ponosni, da so največji slovenski trgovec, zato bodo še naprej poskrbeli, da bo na njihovih policah vedno več izdelkov slovenskih proizvajalcev in pridelovalcev, saj z veseljem podpirajo slovensko gospodarstvo in delovna mesta.

< Nazaj

Ostale novice

  • 13

    Tuš supermarket Planet Kranj je svoja vrata odprl v prenovljeni podobi, skladno z najsodobnejšimi nakupovalnimi trendi in optimalno nakupno potjo po meri kupcev. Prenova je postregla z nadgradnjo celotne ponudbe izdelkov, zamenjavo opreme, razširitvijo svežih oddelkov, okrepitvijo prodajnega programa, še posebej na oddelku kruha, kjer je na voljo tudi sveža … Več

  • 27

    Radovljica je gostila drugo predtekmovanje edinstvenega vseslovenskega kulinaričnega projekta Tuševa zvezdica. Na tamkajšnji srednji gostinski in turistični šoli so se v pripravi in postrežbi slovenskih regionalnih jedi pomerili dijaki srednjih gostinsko-turističnih šol. Strokovno komisijo so najbolj prepričali srednješolci – kuharji, natakarji in turistični animatorji – iz Srednje šole za gastronomijo … Več

  • 18

    S prvim predtekmovajnem v pripravi regionalno obarvanih jedi se je v Izoli začelo šesto leto kulinaričnega projekta Tuševa zvezdica.