Tuš kupcem ponuja slovensko inovacijo – solato Mici

  • 1

Na svoje police je Tuš postavil inovativen izdelek – solato Mici v lončku. Izdelek, ki raste v zemlji – ekološkem substratu, je plod razvoja vrtnarstva Kurbus iz Gornje Radgone, družinskega podjetja, ki na 8 tisoč m2 pokritih površin že 40 let vzgaja okrasne rastline, sadike zelenjave in ekološke sadike. S tovrstnim partnerstvom Tuš ponovno izkazuje svoja prizadevanja za slovensko kakovost, hkrati pa spodbuja inovativne slovenske podjetnike oz. manjše lokalne pridelovalce.

Sodelovanje največjega slovenskega trgovca in vrtnarstva Kurbus je sadove obrodilo ravno v času sezone solat in drugih primerljivih izdelkov. Kupci lahko na oddelku sadja in zelenjave v Tuševih hipermarketih po Sloveniji kupijo solato, ki raste v lončku v ekološkem substratu. Prednost omenjenega izdelka je v tem, da raste vse od semena do rastline, svežo solato lahko torej kupci porabijo v njim primernem času, saj po nakupu raste tudi pri njih doma. Ko jo kupec želi zaužiti, pa jo pripravi in tako polnovredno zaužije – tako so namreč ohranjeni vsi vitamini in minerali, ki se pri rezani solati že izgubijo, saj ta že po 20 minutah, ko je odrezana, zelo hitro začne izgubljati vitamine. S solato Mici tako zaužijemo vitalno energijo, hkrati pa ne ustvarjamo nepotrebnih odpadkov, saj jo lahko uporabljamo dalj časa. Kupcem so na razpolago različne vrste, in sicer Salanova, Gentila in Kristalka.

»Najboljše je tisto, kar raste v zemlji oziroma je iz nje pridobljeno,« pravijo v Tušu in dodajajo »v Tušu prisegamo na domače izdelke in partnerje, s katerimi kupce skupaj oskrbimo z najbolj sonaravnimi izdelki.« Zaradi omejenih kapacitet bo na voljo najprej v Tuš hipermarketih, kasneje pa še po preostalih poslovalnicah po Sloveniji.

S prizadevanji za slovensko kakovost Tuš žanje rezultate že vrsto let, saj opažajo, da kupci vse bolj posegajo po izdelkih slovenskih proizvajalcev. Nabor slovenskih izdelkov, ki predstavljajo kar 70 odstotkov njihove ponudbe, zato nenehno nadgrajujejo. V želji po kakovostnih lokalno pridelanih izdelkih, dostopnim vsem kupcem, so oblikovali premium linijo Slovenske dobrote, v kateri združujejo dobrote Krajinskega parka Goričko, izdelke iz Mlekarne Planika, bio jajca , eko hrenovke KZ Šaleška dolina, inovativne eko marmelade z medom iz Medenega butika Voglar, brezglutenske izdelke Mlinarstva Rangus, dolenjska eko jabolka in druge posebnosti slovenskih pokrajin in neokrnjene narave. Tako se trudijo, da čim več kakovostnih, lokalno pridelanih proizvodov pride do potrošnika. Hkrati pa spodbujajo inovativne slovenske podjetnike oz. manjše lokalne pridelovalce, globoko prežete s slovensko tradicijo in kulturo. S tem krepijo zavedanje o kakovosti na domačih tleh, spodbujajo slovensko gospodarstvo in ustvarjanje delovnih mest, potrošnikom pa ponudijo le najboljše izdelke oz. plodove narave.

< Nazaj

Ostale novice

  • 13

    Tuš supermarket Planet Kranj je svoja vrata odprl v prenovljeni podobi, skladno z najsodobnejšimi nakupovalnimi trendi in optimalno nakupno potjo po meri kupcev. Prenova je postregla z nadgradnjo celotne ponudbe izdelkov, zamenjavo opreme, razširitvijo svežih oddelkov, okrepitvijo prodajnega programa, še posebej na oddelku kruha, kjer je na voljo tudi sveža … Več

  • 27

    Radovljica je gostila drugo predtekmovanje edinstvenega vseslovenskega kulinaričnega projekta Tuševa zvezdica. Na tamkajšnji srednji gostinski in turistični šoli so se v pripravi in postrežbi slovenskih regionalnih jedi pomerili dijaki srednjih gostinsko-turističnih šol. Strokovno komisijo so najbolj prepričali srednješolci – kuharji, natakarji in turistični animatorji – iz Srednje šole za gastronomijo … Več

  • 18

    S prvim predtekmovajnem v pripravi regionalno obarvanih jedi se je v Izoli začelo šesto leto kulinaričnega projekta Tuševa zvezdica.