Prenovljeni Tuš market Rimske Toplice

  • 11

Tuš market Rimske Toplice je po temeljiti prenovi danes ponovno odprl svoja vrata. Najsodobnejšim nakupovalnim trendom prilagojeno trgovino odlikujejo nova trgovinska oprema in hladilna tehnika, prenovljeni vsi oddelki, v katerih je prisotna razširjena ponudba in kjer so blagovne skupine razporejene po željah kupcev. Še posebej je opazna tudi optimizacija nakupne poti in splošna preglednost trgovine. S celovito prenovo so v Tušu upoštevali želje kupcev in tako prilagodili ne le izgled in razporeditev, temveč tudi ponudbo v vseh svojih oddelkih marketa. Strokovna ekipa trgovine ostaja enaka in se bo še naprej vsakodnevno trudila ustreči željam in potrebam številnih okoliških kupcev. Slednje potrjuje tudi laskavi naziv, ki ga je trgovina prejela v letošnjem letu, postala je namreč Naj Tuš market 2018.

Najsodobnejšim nakupovalnim trendom prilagojen market odlikuje razširjena ponudba v vseh oddelkih, ki je zasnovana na podatkih o nakupih kupcev. Ob sprehodu med policami je opazen nov oddelek kruha, novi sveži oddelki, ki jih dopolnjuje nova hladilna tehnika. Temeljita prenova marketa pa je posegla tudi na celoten segment trgovinske opreme, ki je v celoti zamenjana ter prilagojena izraziti preglednosti, ki jo dopolnjujejo tudi nove označitve oddelkov in blagovnih skupin. Slednje so drugače razporejene, tako je tudi celotna nakupovalna pot prilagojena odlični nakupovalni izkušnji. Za piko na i pa je celotna trgovina opremljena v skladu s trajnostno usmeritvijo družbe Tuš, in ena od omenjenih specifik se nanaša na varčno led razsvetljavo trgovine.

Prenova kupcem prinaša premišljeno urejen prostor, ki je prilagojen sodobnemu načinu nakupovanja in tako ponuja nakupno pot, ki se povsem prilagaja potrebam in željam kupcev. Tako je ena od najopaznejših sprememb posegla ravno v oblikovanje nakupovalne poti, glavni poudarek prenovljene trgovine je še vedno na najboljši kakovosti in izjemni svežini, ki jo Tuš kupcem ponuja za najbolj ugodno ceno. Slednje strokovno osebje dokazuje skozi leta, kupci pa so to potrdili na nedavnem internem tekmovanju za Naj Tuš trgovino v treh formatih. Tako je v formatu marketa laskavi naziv Naj Tuš trgovina 2018 prejel ravno market Rimske Toplice: »V Tušu si prizadevamo spoštovati želje kupcev, ki smo jih upoštevali pri prenovi marketa. Sledili smo najsodobnejšim trendom nakupovanja in v naš asortiman vključili več slovenskih izdelkov ter poskrbeli za pregleden in priročen izgled prenovljene trgovine. Kupci že več let potrjujejo našo usmeritev, prenova pa jih je danes naravnost navdušila,« je povedala Danijela Lakičevič, direktorica maloprodaje v Tušu.

Tuš zaradi kakovostne in ugodne ponudbe ter prijaznih zaposlenih postaja slovenski trgovec najbolj zadovoljnih in zvestih kupcev. Hkrati pa z usmeritvijo v slovensko Tuš kot največji slovenski trgovec v svoji ponudbi v ospredje postavlja podporo domačim pridelovalcem in predelovalcem. Sicer na svoje police uvršča več kot 70 odstotkov izdelkov slovenskega porekla.

< Nazaj

Ostale novice

  • 14

    V Mariboru smo odprli 100. trgovino Tuš. Tuš supermarket Maribor Jadranska cesta je naša že deveta poslovalnica v štajerski prestolnici, kjer imamo skupno že več kot 400 zaposlenih in se s tem uvrščamo med pomembnega zaposlovalca v regiji. Tako je Tuš še okrepil svojo prisotnost v štajerski regiji.

  • 1

    Poleti 2002 smo od prodaje vsakega od izbranih izdelkov podjetja Reckitt Benckiser v trgovinah, fanšizah in drogerijah Tuš namenili 10 tolarjev za nakup igral za vrtec Trbovlje.

    Skupaj z dobaviteljem in vami, dragi kupci, smo tako trboveljskim malčkom omogočili kakovostno, veselo in razgibano preživljanje časa v vrtcu in verjamemo, da smo s tem na otroška lička izvabili mnogo nasmehov.

    Skrbimo za boljše počutje malčkov v vrtcih.

  • 1

    Oktobra 2002 je v vseh trgovinah, franšizah in drogerijah Tuš potekala dobrodelna akcija »5 SIT«, s katero ste vi, naši kupci, ob nakupu kateregakoli izdelka blagovne znamke Tuš 5 tolarjev prispevali za otroške oddelke bolnišnice v Celju, Mariboru, Kranju in Izoli.

    Zbrana sredstva smo namreč podarili bolnišnicam za nakup nujno potrebne opreme, ki je številnim otrokom omogočila lepšo in zdravo prihodnost.

    Zbirali smo sredstva za nakup nujno potrebne opreme v bolnišnicah.

  • 1

    V marcu 2003 smo v trgovinah Tuš 10 tolarjev od prodanih izdelkov namenili za nakup igral v Vrtcu Anice Černejeve v Celju.

    Vsakemu kupcu je blagajničarka izročila kuponček, s katerim je lahko preko poslanega SMS-a sodeloval v nagradni igri.

    Otroci celjskega vrtca se sedaj igrajo na sodobnih igralih!

    Vrtcu Anice Černejeve v Celju smo podarili nova igrala.