Poklic, ki terja kreativnost in zahteva ambicije

S tekmovanjem najboljših mladih, obetavnih slovenskih kuharjev srednješolcev se bo 20. januarja na Srednji šoli za gostinstvo in turizem v Celju začel projekt Tuševa kuharska zvezda.

S tekmovanjem najboljših mladih, obetavnih slovenskih kuharjev srednješolcev se bo 20. januarja na Srednji šoli za gostinstvo in turizem v Celju začel projekt Tuševa kuharska zvezda. V projektu, s katerim želimo v Tušu skupaj s partnerji spodbuditi zanimanje mladih za poklic kuharja, bodo sodelovali dijaki srednjih šol za gostinstvo in turizem iz Celja, Ljubljane, Radovljice, Radencev, Izole in Novega mesta.

Projekt je namenjen učencem srednjih šol za gostinstvo in turizem, za katere v Tušu pripravljamo razburljivo kuharsko tekmovanje. Prvo predtekmovanje bo v Celju, na Srednji šoli za gostinstvo in turizem potekalo že v sredo, 20. januarja. Spomladi bosta sledili še dve, v Ljubljani in Radovljici. Najboljših in najinovativnejših šest tekmovalcev se bo za naslov Tuševa kuharska zvezda 2010 pomerilo 12. maja v finalu, ki bo potekalo na eni izmed najbolj uglednih gostinskih lokacij v Sloveniji.

Šest srednjih šol za gostinstvo in turizem se je aktivno vključilo v projekt Tuševa kuharska zvezda z namenom promocije poklica kuhar ali po novem gastronom hotelir. Ravnatelj Srednje šole za gostinstvo in turizem Celje Iztok Leskovar je projekt pozdravil: ˝Našim perspektivnim učencem želimo s tem projektom ponuditi možnost, da se dokažejo med svojimi vrstniki in predstavijo širši javnosti. Marsikomu so namreč dosežki naših mladih kuharskih mojstrov neznani, zato želimo s sodelovanjem v projektu opozoriti na doseženo in mladim pokazati, da gre za poklic, ki terja kreativnost, ambicije in v katerem je mogoče veliko doseči.˝

Priložnost, postati nova kuharska zvezda, bodo letos dobili dijaki srednjih šol za gostinstvo in turizem iz Celja, Ljubljane, Radovljice, Radencev, Izole in Novega mesta. Idejni vodja, glavni sponzor in organizator projekta je Tuš Cash&Carry. Brane Pevec, vodja Tuš Cash&Carryjev, je predstavil razvoj ideje projekta: ˝V Tušu se tako pri naši dejavnosti kot tudi preko naših poslovnih partnerjev, gostincev, srečujemo z naraščajočo težavo pri zaposlovanju kakovostnega gostinskega kadra, predvsem odličnih kuharjev. V našem podjetju smo se zato odločili za organizacijo projekta, s katerim želimo pomagati mladim pri lažji odločitvi za karierno pot, hkrati pa povrniti vrednost poklicu kuhar.˝

S projektom želimo v Tušu spoznati in širši javnosti predstaviti mlade, perspektivne in inovativne kuharje, dvigniti ugled poklica in ga predstaviti tudi generacijam, ki se za svojo karierno pot šele odločajo. Na tekmovanja so zato vabljeni tudi učenci zaključnih razredov osnovnih šol, ki bodo kot gledalci tekmovanj spoznavali čare in razburljivost tega poklica. Kot strokovni partner so ga podprli v Društvu kuharjev in slaščičarjev Slovenije, ki so hkrati tudi člani strokovne komisije, medijski partner je strokovna revija Pet zvezdic. Projektu pa so se pridružila tudi podjetja Agragold, Bolton Adriatic, Gea, Henkel, Kotany, Ljubljanske mlekarne, Opoj, Podravka in Union.

< Nazaj

Ostale novice

  • V Tušu se zavedamo velike izpostavljenosti zdravstvenih delavcev v času epidemije COVID. V zahvalo za njihov trud, čas in požrtvovalnost v težkih pogojih dela smo darovali pakete z dobrotami Tuš izdelkov.

  • 15

    V Tušu ponosno stopamo v 18. leto dobrodelnega projekta Pričarajmo nasmeh. Letos bomo morske počitnice ob pomoči partnerjev in kupcev omogočili 250 otrokom iz socialno ogroženih družin iz vse Slovenije. Otroci bodo v Mladinskem letovišču in zdravilišču Rdečega križa Slovenije na Debelem rtiču preživeli teden dni, poln brezskrbnih morskih radostih, … Več

  • 11

    V Tušu smo skladno s sodobnimi trendi nakupovanja v Petrovčah odprli nov market. Prebivalcem v Savinjski dolini je zdaj čisto blizu doma na voljo market za priročne, vsakodnevne nakupe, kjer najdejo vse za dom in gospodinjstvo.