Planet Tuš Celje – prenovljen, večji in z bogatejšo ponudbo

Planeti Tuš so se po osmih letih iz modernih nakupovalnih središč razvili še v verigo multikinov z največjim tržnim deležem, največjo verigo bowling centrov in biljardov v Sloveniji ter s pomembnimi koncertnimi prostori v kar petih slovenskih mestih – Celju, Novem mestu, Kranju, Mariboru in Kopru. Zapolnili so tudi tržno nišo otroških igralnic, saj gostijo v Oslarijah v enem letu več kot 80 tisoč otrok.

Leta 2002 je bil v Celju odprt prvi Planet Tuš. V njem je bilo prvič v Sloveniji nakupovanje nadgrajeno s ponudbo vsebin za preživljanje prostega časa – najprej s kinodvoranami, biljardom, otroško igralnico in raznoliko gostinsko ponudbo, kasneje še z bowlingom in disco prostorom za koncerte. Ponudba Planetov Tuš je še danes, osem let kasneje, edinstvena, saj ostajajo Planeti centri mestnega dogajanja in nakupov po meri najzahtevnejših kupcev. Samo lani je Planet Tuš Celje obiskalo več kot 4,6 mio obiskovalcev. A ustvarjanje trendov terja nenehen razvoj in zato je celjski Planet Tuš v zadnjih letih doživel že drugo pomembno prenovo in nadgradnjo svoje ponudbe. Za naslednje leto pa v Tušu že načrtujejo nove spremembe.
Inovativen poslovni model Planetov Tuš so v Tušu ustvarili po vzoru modernih nakupovalnih središč, ki združujejo trgovsko ponudbo priznanih blagovnih znamk in široko paleto storitev, s ponudbo raznolikih aktivnosti za preživljanje prostega časa. Planeti Tuš so se po osmih letih iz modernih nakupovalnih središč razvili še v verigo multikinov z največjim tržnim deležem, največjo verigo bowling centrov in biljardov v Sloveniji ter s pomembnimi koncertnimi prostori v kar petih slovenskih mestih – Celju, Novem mestu, Kranju, Mariboru in Kopru. Zapolnili so tudi tržno nišo otroških igralnic, saj gostijo v Oslarijah v enem letu več kot 80 tisoč otrok.

Storitvena panoga je ena od globalno najhitreje razvijajočih se dejavnosti, zato terja uspeh v tem segmentu nenehen razvoj in novosti, ki delajo vsakdanje obveznosti vse prijetnejše in jih povezujejo s kvalitetnimi možnostmi za aktivno preživljanje prostega časa. Prva večja prenova Planeta Tuš v Celju je bila dokončana v letu 2005, ko je Celje dobilo prvi bowling v regiji in tretjega v Sloveniji ter težko pričakovani prostor za dogodke in koncerte. Naslednja prenova se je zaključila pred dnevi. Direktor Tuš nepremičnin Mitja Terče pojasnjuje: ˝Večji Baby Center in Rossi Sport sta zadnji od številnih novosti v podobi in ponudbi celjskega Planeta Tuš. Novi najemniki, spremenjene lokacije, prenovljene trgovine in morda najopaznejše, razširitev trgovin na prostor nakupovalne ulice ob glavnem parkirišču, so rezultat razvoja, spremenjenih potreb in trendov nakupovanja.˝ Celjani so s prenovo med drugim dobili novo trgovino Mr. Pet s ponudbo izdelkov za hišne ljubljenčke, darilni Bazar in trgovino Milavitsa, ki strankam nudi vrhunsko spodnje perilo. V Planetu je svoje mesto dobila celjska turistična agencija Palma. Razširili sta se prodajalni Rossi Sport in Baby center. Pepe Jeans je svoj prodajni prostor prenovil skladno s podobo, ki jo imajo njihove trgovine po celem svetu. NES, FANsport, Peko, Optimist, Hitex in številni drugi pa so prenovil koncepte in osvežili podobe svojih trgovin. V Tušu pa že načrtujejo nove spremembe in nadgradnjo vsebin Planeta Tuš v Celju, saj bodo naslednje leto prenovili svojo drogerijo in obnovili ter osvežili skupne prostore Planeta.

Planet Tuš Celje ostaja vsa leta kljub močni konkurenci zabavno središče regije in priljubljen nakupovalni center, ki beleži stalno rast obiskovalcev in kupcev. V lanskem letu ga je obiskalo več kot 4,6 milijonov kupcev in obiskovalcev. K temu pomembno prispeva dobro zastavljena trgovska ponudba s poudarkom na vrhunskih modnih znamkah in odlično založenem Tuševem supermarketu. Planet v Celju je bil prvi, ki je v Slovenijo pripeljali blagovne znamke, kot sta New Yorker in Ann Christine. Številne obiskovalce vseh generacij privabijo dogodki, ki jih bo samo na bowlingu letos skoraj 90. Že ta vikend, 23. oktobra, pa se Celjanom obeta tretji Planet Tuš fest, festival ugodnosti in zabave, s koncertom odlične hrvaške skupine Jinx.

Z dobro ponudbo filmov, visoko tehnološko opremo in spremljevalno ponudbo je Planet postavil tudi visoka pričakovanja na kino prikazovalskem področju v regiji. Njegovo ponudbo dopolnjuje otroška igralnica Oslarija, ki je do konca meseca septembra v svojih prostorih na delavnicah, bralnih uricah, predstavah in praznovanjih rojstnih dni gostila več kot 11.100 otrok. Strokovna javnost pa je leta 2003 prepoznala dosežke Tuša na področju okolju prijazne in energetsko varčne gradnje. ˝Za Planet Tuš Celje smo prejeli Priznanje za energetsko učinkovit projekt, ki smo si ga prislužili z investicijo v kogeneracijski sistem – projekt lastne proizvodnje toplote, elektrike in hladu,˝ pojasnjuje Mitja Terče.

V letošnjem letu so v Planetih Tuš dosegli še en zelo pomemben mejnik – Tuševi multikini so prevzeli primat na slovenskem kino prikazovalskem trgu. S petimi multikini, 32 kino dvoranami in 7413 sedeži je Tuš osvojil polovični tržni delež na slovenskem kino prikazovalskem trgu. V mesecu novembru pa pričakujejo v enem izmed kinematografov Planet Tuš v Sloveniji že milijontega obiskovalca.

< Nazaj

Ostale novice

  • 1

    V Tušu drugo leto zapored na prvi šolski dan obdarujemo prvošolce na vseh slovenskih osnovnih šolah. Z vrečkami za športne copate želimo vzpodbuditi pomen gibanja, ki ga otrokom zaradi neaktivnega preživljanja prostega časa danes pogosto primanjkuje.

  • 26

    Z dobrodelnim projektom Pričarajmo nasmeh smo letos ponovno polepšali poletne počitnice 500 otrokom iz različnih koncev Slovenije. Na Debelem rtiču bodo otroci spoznavali nove prijatelje, uživali v kopanju in družabnih igrah, se ukvarjali s športom in izražali svojo kreativnost. Prva skupina otrok, ki prav v teh dneh letuje tam, je … Več

  • 9

    Tuš supermarket Planet Tuš Novo mesto je svoja vrata odprl v prenovljeni podobi, skladno z najsodobnejšimi nakupovalnimi trendi in optimalno nakupno potjo po meri kupcev. Prenova je postregla z nadgradnjo celotne ponudbe izdelkov, zamenjavo opreme, razširitvijo svežih oddelkov, okrepitvijo prodajnega programa, še posebej na oddelku kruha, kjer je na voljo … Več