P&G in Tuš pomagata učencem in dijakom v socialni stiski

  • 1

Po lanski izjemno uspešni akciji podjetji P&G in Tuš ponovno združujeta moči v želji pomagati učencem in dijakom v socialni stiski. S projektom želita zbrati 15.000 evrov, ki jih bodo šole namenile za šolske potrebščine in obvezne ekskurzije, ki si jih otroci, ki živijo v težkih materialnih razmerah, ne morejo privoščiti. Akcijo lahko podpremo vsi z nakupom izdelkov blagovnih znamk P&G v trgovinah Tuš od 1. do 28. februarja.

Nekateri otroci v šolskih klopeh ne razmišljajo o tem, kaj bodo počeli popoldne s prijatelji, pač pa, ali jim bodo lahko starši kupili vse potrebne šolske potrebščine in ali tudi letos ne bodo mogli na šolsko ekskurzijo, saj nimajo denarja. Ker P&G in Tuš želita pomagati, bosta v februarju združila moči v dobrodelni akciji za pomoč učencem in dijakom v socialni stiski.

Donacijski sklad se polni z nakupom izdelkov blagovnih znamk P&G, ki jih uporablja vsaka družina in so na voljo v vseh trgovinah in franšizah Tuš. Z Arielom in Dashem poskrbimo za čisto in dišeče perilo, Lenor pa nas boža s svojo mehkobo in poskrbi za udobje naših oblačil. Gospodinje ne morejo brez detergenta za posodo Jar, mamice pa dojenčkove ritke razvajajo z mehkimi pleničkami in otroškimi robčki Pampers. Dnevni vložki so nujna garderoba vsake ženske, zato se higienski vložki Always in Naturella zelo pogosto znajdejo v nakupovalnem vozičku. Torej gre res za izdelke, ki so v naših gospodinjstvih nepogrešljivi, z njimi pa skrbimo za svežino in čistočo. Nič nas ne stane, če z izbiro izdelka pomagamo tudi otrokom, ki živijo v težkih materialnih razmerah.

»Lani smo zbrani denar namenili za plačilo šolskih malic, letos računamo, da bo z novo zakonodajo to urejeno. Kljub temu pa stiska otrok ostaja velika in če se otroci obremenjujejo s socialno stisko svoje družine, ne morejo biti osredotočeni na učenje ter igro. Zato bomo ponovno pomagali in jim skušali pokazati, da ne ostajajo sami in pozabljeni nekje ob robu, pač pa da imajo pravico do brezskrbnih dni v šolskih klopeh,« je povedala Katja Pavlica, vodja programa P&G, Orbico Slovenija.

»Otroci so naše bogastvo in temelj, na katerem se bo naša družba razvijala tudi v prihodnje. Največ, kar jim lahko podarimo, je spodbuda, droben korak proti njihovi svetli prihodnosti in majhen navdih, ki v njih prebudi moč za samostojno nadaljevanje. Ti otroci si želijo le to, da ne bi bili izključeni in drugačni,« poudarja vodja korporativnega komuniciranja v Tušu Anja Marjetič.

Da bo donacija naredila spremembo, potrjujejo tudi pri projektu podariMalico, kjer poudarjajo, da dobrodelnost Slovencev ne pozna meja, saj z nesebičnim sodelovanjem v tovrstnih akcijah spreminjajo življenja naših najmlajših. »In, če želimo, da svet res stoji na mladih, moramo ukrepati in jim zagotoviti pogoje za to, da bodo v prihodnosti lahko oni skrbeli za dobrobit v družb,« je še poudaril predstavnik projekta Vladimir Balukčić.

Projekt podariMalico primarno zbira sredstva za plačilo šolskih malic in kosil, a se je pokazalo, da veliko otrok potrebuje finančno pomoč tudi za nakup šolskih potrebščin in plačilo šolskih izletov in ekskurzij. Več informacij o projektu lahko dobite na info@podarimalico.si ali www.facebook.com/podarimalico.

< Nazaj

Ostale novice

  • 1

    V Tušu drugo leto zapored na prvi šolski dan obdarujemo prvošolce na vseh slovenskih osnovnih šolah. Z vrečkami za športne copate želimo vzpodbuditi pomen gibanja, ki ga otrokom zaradi neaktivnega preživljanja prostega časa danes pogosto primanjkuje.

  • 26

    Z dobrodelnim projektom Pričarajmo nasmeh smo letos ponovno polepšali poletne počitnice 500 otrokom iz različnih koncev Slovenije. Na Debelem rtiču bodo otroci spoznavali nove prijatelje, uživali v kopanju in družabnih igrah, se ukvarjali s športom in izražali svojo kreativnost. Prva skupina otrok, ki prav v teh dneh letuje tam, je … Več

  • 9

    Tuš supermarket Planet Tuš Novo mesto je svoja vrata odprl v prenovljeni podobi, skladno z najsodobnejšimi nakupovalnimi trendi in optimalno nakupno potjo po meri kupcev. Prenova je postregla z nadgradnjo celotne ponudbe izdelkov, zamenjavo opreme, razširitvijo svežih oddelkov, okrepitvijo prodajnega programa, še posebej na oddelku kruha, kjer je na voljo … Več