“Naj se predstava začne!” – zaključek družbeno odgovorne akcije s kreativnim natečajem

Podjetji Henkel Slovenija in Tuš sta pred dnevi zaključili humanitarni projekt »Naj se predstava začne!«. Namen projekta je spodbujanje otroške ustvarjalnosti, nagrada, ki so jo podarili dvajsetim na kreativnem natečaju izbranim vrtcem, pa je oprema igralnih kotičkov z mini lutkovnimi gledališči.

Podjetji Henkel Slovenija in Tuš sta pred dnevi zaključili humanitarni projekt »Naj se predstava začne!«. Namen projekta je spodbujanje otroške ustvarjalnosti, nagrada, ki so jo podarili dvajsetim na kreativnem natečaju izbranim vrtcem, pa je oprema igralnih kotičkov z mini lutkovnimi gledališči.

Henkel Slovenija in Tuš ponosno zaključujeta družbeno odgovorni projekt z naslovom »Naj se predstava začne!«, s katerim sta kar 20 slovenskim vrtcem opremili njihove igralne kotičke z mini lutkovnimi gledališči.

Vrtci so se za opremo igralnic potegovali s sodelovanjem na ustvarjalnem natečaju, pri katerem so morali otroci skupaj s svojimi vzgojitelji napisati kratko zgodbico oziroma scenarij z naslovom »Malček se zabava«. Med prispelimi scenariji je komisija v sestavi predstavnikov družb Henkel Slovenija in Tuš-a ter priznanega igralca Boruta Veselka izbrala 20 najboljših. Najlepšega med njimi so poslali otroci iz vrtca Ribnica na Pohorju, za nagrado pa jim je pri pripravi in uprizoritvi predstave pomagal tudi Borut Veselko.
Mag. Tanja Turk, vodja marketinga v poslovnem programu Pralna sredstva in čistila v Henkel Slovenija. je ob tej priložnosti izjavila: “V Henkel Slovenija se še posebej potrudimo pri otroških projektih, saj si želimo, da naši otroci živijo v odprti in svobodni družbi, ter odrastejo v odgovorne ter zdrave osebe. Menimo, da izobraževanje skozi gledališko igro, v kateri lahko otroci aktivno ustvarjajo, pripomore k njihovem razvoju. Veseli smo, saj se zavedamo, da smo z našo pomočjo razširili krog otrok, ki bodo z iskrico sreče in ponosa v glasu vzkliknili – »Naj se predstava začne«!”

Družbena odgovornost je vpeta tudi v delovanje podjetja Tuš. S številnimi projekti pri tem skrbijo predvsem za otroke, spodbujanje njihove ustvarjalnosti, znanja in samozavesti. ˝Otroci so tisti, ki bodo gradili našo prihodnost, zato je kakovost njihovega otroštva neprecenljiva,˝ je ob zaključku projekta njegov pomen povzel Uroš Grešak, direktor poslovne dejavnosti Engrotuš d.d.

Da bi v domišljijski svet zapeljali še več otrok, so v Tušu projekt »Naj se predstava začne!« razširili tudi v svoje trgovine. ˝Otroci so odlični pri ustvarjanju napetih, igrivih in iskrivih zgodbic,˝ zaključuje Uroš Grešak, zato so v Tušu k pisanju zgodbic pozvali tudi otroke, ki prihajajo v njihove trgovine. Dvajset otrok, ki so napisali najlepše zgodbice pa so nagradili z zabavnimi ročnimi lutkami.

< Nazaj

Ostale novice

  • 10

    Ana Roš in Tuš sta nadgradila uspešno sodelovanje z odprtjem mestne zakladnice lokalnih dobrot v pokritem delu glavne ljubljanske tržnice na Pogačarjevem trgu, kjer so poleg izdelkov vrhunske kulinarike za vsakdanje nakupe iz linije Ana Roš & Tuš na voljo še drugi izbrani lokalni izdelki, v katerih bodo uživali ljubitelji … Več

  • 8

    Mobilna trgovina Tuš v River Campingu Bled ponuja vse za brezskrben dopust, od živil, do svežih izdelkov in ostalih potrebščin.

  • 8

    Tuš je odslej v Trbovljah prisoten s kar tremi marketi. Ob priljubljenem in kupcem dobro poznanem Tuš marketu Trbovlje na Trgu revolucije smo v svojo mrežo poslovalnic dodali še nekdanji franšizi. Kupce odslej pozdravljamo v Tuš marketu Trbovlje Terezija, ki se ponaša s prenovljeno in razširjeno ponudbo, ter v popolnoma … Več