Kampanja Kupujem slovensko sedaj tudi v trgovinah Tuš

Slovenska živilska in kmetijska podjetja nadaljujejo z aktivno komunikacijsko kampanjo Kupujem slovensko. Cilj akcije je izpostavljati varnost, kakovost, okus in tradicijo slovenske živilske industrije. Promocijske stojnice, SLOVENSKE VASI, pa so se že vselile v hipermarkete Planetov Tuš.

Slovenska živilska in kmetijska podjetja nadaljujejo z aktivno komunikacijsko kampanjo Kupujem slovensko. Cilj akcije je izpostavljati varnost, kakovost, okus in tradicijo slovenske živilske industrije. Promocijske stojnice, SLOVENSKE VASI, pa so se že vselile v hipermarkete Planetov Tuš.

Podpornik in partner kampanje Kupujem slovensko je v mesecu oktobru postalo tudi podjetje Tuš. Vse do 15. novembra bodo kupci v Planetih Tuš v Celju, Kranju, Mariboru, Novem mestu in Kopru na promocijskih stojnicah, imenovanih Slovenske vasi, spoznavali in preizkušali izdelke različnih slovenskih blagovnih znamk. Za podporo projekta so se v Tušu odločili, saj je dobro partnersko sodelovanje z domačimi podjetji temelj, na katerem sloni njihova trgovska ponudba. Anja Marjetič, vodja odnosov z javnostmi pri Tušu, poudarja: »V Tušu se zavedamo, da kupci na naših policah želijo in pričakujejo kar najbolj pester in raznolik izbor kvalitetnih izdelkov. Slovenski proizvodi so pri tem temelj, saj jih kupci poznajo, so nanje navajeni ter jih prepoznajo kot kvalitetne in vredne zaupanja.«

Promocija izdelkov slovenskih proizvajalcev KUPUJEM SLOVENSKO traja že vse od leta 2008. Dr. Tatjana Zagorc, direktorica Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij, poudarja: »Cilj projekta KUPUJEM SLOVENSKO je krepitev prepoznavnosti slovenskih blagovnih znamk, večanje njihove tržne moči in spodbujanje njihove prodaje.« Slovenskim živilskim in kmetijskim podjetjem je Slovenija še vedno primarni trg, zato želijo podjetja s takšnimi aktivnostmi domačim potrošnikom še bolj približati svojo ponudbo izdelkov in dvigniti ugled ter prepoznavnost svojih blagovnih znamk. Ob tem želijo izpostaviti svojo visoko kakovostno ponudbo, saj je slovenski nadzor nad živilskimi izdelki med najbolj striktnimi v Evropi. »Spodbujanje slovenske živilsko predelovalne panoge se začne pri kupcu, saj je njegova odločitev osnova vsakega nakupa. Promocija izdelkov je zato temelj naše kampanje, s katero izpostavljamo varnost, kakovost, okus in tradicijo slovenske živilske industrije in s tem neposredno vplivamo na ohranjanje delovnih mest v tej panogi,« še dodaja dr. Tatjana Zagorc.

Podjetje Tuš in kampanja KUPUJEM SLOVENSKO sta pripravila skupno oglasno kampanjo. Na promocijskih mestih se bodo kupci lahko potegovali tudi za praktična darila in sodelovali v nagradni igri.

< Nazaj

Ostale novice

  • 13

    Tuš supermarket Planet Kranj je svoja vrata odprl v prenovljeni podobi, skladno z najsodobnejšimi nakupovalnimi trendi in optimalno nakupno potjo po meri kupcev. Prenova je postregla z nadgradnjo celotne ponudbe izdelkov, zamenjavo opreme, razširitvijo svežih oddelkov, okrepitvijo prodajnega programa, še posebej na oddelku kruha, kjer je na voljo tudi sveža … Več

  • 27

    Radovljica je gostila drugo predtekmovanje edinstvenega vseslovenskega kulinaričnega projekta Tuševa zvezdica. Na tamkajšnji srednji gostinski in turistični šoli so se v pripravi in postrežbi slovenskih regionalnih jedi pomerili dijaki srednjih gostinsko-turističnih šol. Strokovno komisijo so najbolj prepričali srednješolci – kuharji, natakarji in turistični animatorji – iz Srednje šole za gastronomijo … Več

  • 18

    S prvim predtekmovajnem v pripravi regionalno obarvanih jedi se je v Izoli začelo šesto leto kulinaričnega projekta Tuševa zvezdica.