Dosegli smo zastavljene cilje

V letu 2004 smo v družbi Engrotuš ustvarili 89,6 milijard tolarjev prometa, kar je za 37 odstotkov več kot v letu pred tem. Promet na zaposlenega iz leta v leto narašča in je v letu 2004 znašal 161 tisoč evrov na zaposlenega.

V letu 2004 smo v družbi Engrotuš ustvarili 89,6 milijard tolarjev prometa, kar je za 37 odstotkov več kot v letu pred tem. Promet na zaposlenega iz leta v leto narašča in je v letu 2004 znašal 161 tisoč evrov na zaposlenega. Tudi ustvarjeni dobiček, ki je v lanskem letu znašal 2,6 milijarde tolarjev in se je v primerjavi z letom 2003 povečal za 14,5 odstotkov, dokazuje, da smo leto 2004 zaključili uspešno. Investicije, ki so eden izmed kazalcev stabilnosti in konstantnega razvoja podjetja kažejo podoben trend. Lani smo v družbi Engrotuš v izgradnjo in adaptacijo objektov vložili kar 15,5 milijard tolarjev in realizirali 22 zastavljenih projektov. Tudi tržni delež naše družbe je po najnovejši raziskavi narastel na dobrih 18 odstotkov.

Danes smo na novinarski konferenci predstavila dosežene rezultate. Aleksander Svetelšek, direktor naše družbe, je povedal: »Uspeh družbe Engrotuš temelji na visoki kakovosti izdelkov po ugodnih cenah ter kvalitetni storitvi, ki jo nudimo našim obiskovalcem. Ena izmed pomembnih konkurenčnih prednosti našega podjetja je razvijanje izdelkov lastne blagovne znamke. Teh je danes že skoraj 600 in več kot 60 odstotkov vseh je slovenskega porekla. Njihova prodaja predstavlja 22 odstotkov celotne prodaje v naših trgovinah, kar je v primerjavi z izdelki drugih trgovcev rekord in dokazuje, da so kupci z našimi izdelki zadovoljni in nam zaupajo.

Tuševa kartica ugodnosti, ki ji zaupa več kot 588.000 zadovoljnih kupcev, je prav tako pomemben element, ki z izjemnimi popusti v širokem spektru ponudbe v naše trgovine privablja vse več kupcev. Vse pomembnejša pa je tudi pestra paleta ostalih dejavnosti, ki dopolnjujejo ponudbo naših trgovskih centrov in katero mislimo v prihodnosti še dograjevati in krepiti ter na ta način ustvarjati središča za prijetno preživljanje prostega časa, zabavo in nakupe – ´family entertainment´ centre.«

Spremembe na globalnem in lokalnem tržišču, kot sta bili vstop Slovenije v Evropsko unijo in razvoj ter širitev nove konkurence, ki jih je prineslo leto 2004, naše družbe zaradi predhodne dobre priprave in analize prihajajočih sprememb niso prizadele. Iz pregleda poslovanja za leto 2004 je očitno, da naša družba konstantno raste in se še naprej krepi.

Zaostrovanje konkurence, pritiski cenenih trgovskih verig in visoka koncentracija trgovine na slovenskem tržišču, ki jih je prineslo leto 2005, so od nas zahtevali nova prilagajanja in iskanje priložnosti. Med strateške cilje smo si zapisali konstantno nadgrajevanje kvalitete ponudbe in storitve, dopolnjevanje palete storitev in dejavnosti, intenzivno širitev maloprodajne mreže in se zavezali procesu povečevanja poslovne uspešnosti in učinkovitosti podjetja.

Na podlagi zastavljenih ciljev so plani za letošnje leto zelo zahtevni. Načrtujemo 18-odstotno rast prometa in 15- odstotno povečanje prometa na zaposlenega. Za obnovo ali izgradnjo novih objektov bomo namenili 15 milijard tolarjev, s čimer bomo realizirali kar 36 zastavljenih projektov. V letu 2005 pa načrtujemo, skladno z investicijami in rastjo podjetja, tudi povečanje števila zaposlenih, ki se bo približalo številki 2.500.

Dodatne informacije: Leonida Pevec
odnosi z javnostmi podjetja Engrotuš
Tel. 03 424 11 32
fax. 03 424 12 80
e-mail: leonida.pevec@engrotus.si

< Nazaj

Ostale novice

  • 13

    Tuš supermarket Planet Kranj je svoja vrata odprl v prenovljeni podobi, skladno z najsodobnejšimi nakupovalnimi trendi in optimalno nakupno potjo po meri kupcev. Prenova je postregla z nadgradnjo celotne ponudbe izdelkov, zamenjavo opreme, razširitvijo svežih oddelkov, okrepitvijo prodajnega programa, še posebej na oddelku kruha, kjer je na voljo tudi sveža … Več

  • 27

    Radovljica je gostila drugo predtekmovanje edinstvenega vseslovenskega kulinaričnega projekta Tuševa zvezdica. Na tamkajšnji srednji gostinski in turistični šoli so se v pripravi in postrežbi slovenskih regionalnih jedi pomerili dijaki srednjih gostinsko-turističnih šol. Strokovno komisijo so najbolj prepričali srednješolci – kuharji, natakarji in turistični animatorji – iz Srednje šole za gastronomijo … Več

  • 18

    S prvim predtekmovajnem v pripravi regionalno obarvanih jedi se je v Izoli začelo šesto leto kulinaričnega projekta Tuševa zvezdica.