Pomen pravilnega izvajanja mejkapa in vpliv na počutje

  • 1

Tokratni članek smo namenili počutju oziroma dejavnikom, ki sorazmerno vplivajo na večjo samozavest, spoštovanje poslovne kulture, uniformiranost, prilagajanje trendom in različnim potrebam potrošnikov.

Tokratni članek smo namenili počutju oziroma dejavnikom, ki sorazmerno vplivajo na večjo samozavest, spoštovanje poslovne kulture, uniformiranost, prilagajanje trendom in različnim potrebam potrošnikov.

Vse pogostejši so primeri, ko uporabniki kozmetičnih izdelkov z njimi skrbijo za svoje počutje in ga vse pogosteje preoblikujejo tako, da si zagotovijo popolnost in sigurnost s primernim izborom in pravilno uporabo. Posamezniki iz različnih vzrokov, vezanih na obdobje z željo po spremembi ali potrebi, pogosto posegajo po konkretnem preoblikovanju svoje zunanjosti. Včasih nekoliko več trendno usmerjeno ali celo principirano. Že to, da spremenijo barvo las ali obliko frizure v precejšnji meri vpliva na njihov zunanji izgled kaj šele mejkap in stil oblačenja. Včasih posegajo tudi po radikalnih potezah, kar se lahko zaključi še z večjim zadovoljstvom ali nasprotno.

Tisti, ki se z oblikovanjem zunanjosti poklicno ukvarjamo, se pogosto srečujemo s takimi primeri in včasih se od nas pričakuje veliko več kot lahko omogočimo. Posameznikom zato skušamo omogočiti korektne in konkretne informacije in nikakor ne smejo presegati meja, ki bi kakorkoli vplivale na negativno počutje posamezne osebe. Pa vendar pričakovanja pogostokrat presegajo zmožnosti in nemalokrat ustvarijo okoliščine, ki lahko v različnih oblikah vplivajo na posameznike.

Zaupanje strokovnjaku

Zaupanje v osebo, ki se ji strokovno prepustite, je odločilnega pomena. Res je, da strokovnjaki v prvi vrsti strmimo za željami in zmožnostmi potrošnika, vendar moramo upoštevati pravila, ki nakazujejo pravilno kombinacijo uporabljenih sredstev. Njihovo počutje je izhodiščna točka našega dela in naša naloga je, da prikažemo vse prednosti, ki bi to zagotovile. Zato si za tako svetovanje ali oblikovanje obraza izberite osebo, ki ji boste zaupali oziroma osebo, ki zna usklajevati strokovnost s pravili in željami posameznikov.

Na številno izvedenih promocijah in tečajih potrošniki pogosto sprašujejo o pravilnosti postopkov izvedenega mejkapa (izraz je poslovenjen), ki ga izvajajo sami, pogosto na osnovi predhodnega znanja. S tem namreč želijo pridobiti oceno ali mnenje strokovne osebe, ki bi njihovo dosedanje znanje potrdila, oziroma ugotovila potrebe po morebitnem dodatnem izpopolnjevanju. Pri tem so si zelo različni. Nekateri svoje ustvarjeno delo pohvalijo, drugi kritizirajo medtem ko tretji dvomijo. Enotni so si samo v tem, da so urejeni tako kot se počutijo.

Ali morda obstaja možnost ugotovitve osebnosti določene osebe na osnovi izvedenega mejkapa?

To je velikokrat vprašanje na številnih predavanjih, namenjenim uporabi kozmetičnih izdelkov. Odgovor je bil »da«, taka možnost obstaja. Poznavanje psihologije, ki je usklajena z veliko pogovornimi izkušenjami s potrošniki prikazuje, da ljudje na različne načine prikazujejo svojo osebnost ali svoj karakter drugim. Namreč, že sama intenzivnost nanosa dekorativnih izdelkov lahko prenaša določeno sporočilo, ki se pogosto odraža v moči ali karakterju osebe in nasprotno.

Pogostokrat se to opazi že pri samem nanosu podlage (pudra), še posebno če izstopa glede na osnovni ten kože. Tudi v primerih, ko so obrvi zelo izrazite (močno poudarjene) in se senčila ne prelivajo, ob nanosu osipajo ali se nabirajo v premičnem delu očesnih vek (vidno na predelu pod očmi), lahko prenašajo določeno sporočilo. Intenziven nanos maskare, rdečila za ustnice – šminke in rdečila za lica, ravno tako izven meja ustreznosti, lahko prikažejo uporabo občutkov določene osebe. Že bežen pogled na nedovršenost mejkapa lahko v komunikaciji pusti določeno nepopolno mnenje, kar v praksi ne bi smelo biti dopustno. Posebno v poslovnem svetu ne.

Nasprotno je to pri osebah, ki znajo ali želijo prikazati sebe na podlagi popolnosti, skladnosti in vztrajnosti. Rezultati izvedenega mejkapa so pretežno vidni že po kakovostno opravljeni korekciji in ob samem nanosu podlage. Oba postopka sta opravljena z eleganco in občutkom po točno predpisanih pravilih glede na namembnost mejkapa in posamezno obliko obraza. Obrvi so simetrične in elegantno oblikovane, medtem ko se senčila lepo in enakomerno prelivajo ne glede na število nanošenih barvnih odtenkov in se ne nabirajo v očesnih vekah ali gubicah. Nanos maskare je prilagojen potrebam, ravno tako kot rdečilo za ustnice ali za lica. To so osebe, ki znajo oziroma se zavedajo usklajenega pomena pravilne uporabe izdelkov v skladju z njihovimi potrebami in počutjem.

Kaj pa osebe z visokimi potrebami po osebnem izgledu, predvsem v protokolu? Njihove vrline morajo biti osnovane na konkretnem poznavanju točno definiranih pravil in standardov, usklajenih z natančnostjo, eleganco in sofisticiranostjo. Osebe na tem področju morajo do potankosti obvladati prednosti in slabosti vseh vrst mejkapov in uporabo kozmetičnih izdelkov nasploh. Izpostavljene so različnim vplivom, ki se direktno ali indirektno povezujejo s pomenom zunanjosti in posledično različnih mnenj, med drugim tudi o potrjevanju njihove osebnosti. Počutje takih oseb mora zato biti osnovano na trdnih temeljih samozavesti, imidža, poslovnega bontona in kulture. Nič drugače ni bi smelo biti v klasičnem poslovnem svetu.

< Nazaj

Ostale novice

  • V Tušu se zavedamo velike izpostavljenosti zdravstvenih delavcev v času epidemije COVID. V zahvalo za njihov trud, čas in požrtvovalnost v težkih pogojih dela smo darovali pakete z dobrotami Tuš izdelkov.

  • 15

    V Tušu ponosno stopamo v 18. leto dobrodelnega projekta Pričarajmo nasmeh. Letos bomo morske počitnice ob pomoči partnerjev in kupcev omogočili 250 otrokom iz socialno ogroženih družin iz vse Slovenije. Otroci bodo v Mladinskem letovišču in zdravilišču Rdečega križa Slovenije na Debelem rtiču preživeli teden dni, poln brezskrbnih morskih radostih, … Več

  • 11

    V Tušu smo skladno s sodobnimi trendi nakupovanja v Petrovčah odprli nov market. Prebivalcem v Savinjski dolini je zdaj čisto blizu doma na voljo market za priročne, vsakodnevne nakupe, kjer najdejo vse za dom in gospodinjstvo.