Domačija Grčin z naj podjetniško idejo v kmetijstvu

  • 1

Med 15 primeri naj podjetniških idej v
kmetijstvu, projekta Agrobiznis časnika Finance in Tuš-a, je zmagala Domačija
Grčin iz Podvina pri Polzeli. Pod znamko Družina Jabolčnik razvijajo sokove iz
starih sort jabolk, ki so brez koncentratov ter pridelani z najnežnejšimi tehnološkimi
postopki, s katerimi minimalno posegajo v biološko polnovrednost živila.

Domačija Grčin z naj podjetniško idejo
v kmetijstvu

Med 15 primeri naj podjetniških idej v
kmetijstvu, projekta Agrobiznis časnika Finance in Tuš-a, je zmagala Domačija
Grčin iz Podvina pri Polzeli. Pod znamko Družina Jabolčnik razvijajo sokove iz
starih sort jabolk, ki so brez koncentratov ter pridelani z najnežnejšimi tehnološkimi
postopki, s katerimi minimalno posegajo v biološko polnovrednost živila.

Peter Čvan z domačije Grčin pod znamko
Družina Jabolčnik prodaja šest jabolčnih sokov: mamo, očeta, sina in jabolčna
sokova z dodatkom antioksidantov aronije in ingverja ter novost jabolčni sok z
bezgom. Večino sokov naredijo iz starih sort, kot so bobovec, carjevič,
mošancelj in zlata parmena. V manjšem obsegu sok stiskajo tudi iz nekaterih
novejših sort, kot so topaz, ecolette, jonagold in druge. Nekaj deset tisoč
litrov soka naredijo iz domačih jabolk, prav toliko pa iz jabolk z drugih
kmetij.

Z inovativnim pristopom, z bogatim
znanjem in najsodobnejšimi tehnološkimi procesi razvijajo poseben jabolčni sok,
ki ohranja čim več prvinskih lastnosti osnovne surovine slovenskega jabolka.
Razvoj jabolčnih sokov gre namreč v smer nadgradnje  trendovskih okusov in
vtkanost te linije sokov z noto sodobnosti. Z razvojem Domačija zaznamuje
sodobne trende razvoja, ki imajo tudi velik tržni potencial. Domačiji Grčin bo
tako Tuš omogočil celosten podporni paket za lansiranje izdelkov na trg. Sokovi
družine Jabolčnik so že na voljo v Tuš supermarketih. 

< Nazaj

Ostale novice

  • 86

    Danes je vrata odprl popolnoma prenovljen Tuš supermarket Lucija z nakupovalno potjo po meri kupca in ambientom, ki je prilagojen sodobnemu načinu nakupovanja.V prenovljeni poslovalnici je na voljo še več pripravljenih jedi iz toploteke ter širok izbor pripravljene hrane za malico in za na pot, kupce pa presenečamo tudi z … Več

  • 66

    Tuš market Radovljica, ki je doslej deloval kot franšizna trgovina, smo včeraj odprli v osveženi podobi. Celovita prenova vključno z energetskimi izboljšavami je načrtovana v prvi polovici prihodnjega leta, delno prenovljen market v središču Radovljice pa že sedaj prinaša optimizirano nakupovalno pot, ki omogoča hitre in učinkovite nakupe. Kupci lahko- … Več

  • Od 19. 10. 2022 do 17. 1. 2023 z nakupi v Tušu zbirajte točke zvestobe in pridobite do 60 % popusta na izdelke iz linije Dormeo® Charming. Za vsakih 10 € nakupa prejmete eno točko zvestobe kot nalepko za zbiranje na zbirnem kartončku v info letaku in v digitalni obliki, … Več