Znanje za jutrišnje sanje

  • 1

Stroški bivanja, prevoza in prehrane v času šolanja predstavljajo veliko obremenitev že za družine s povprečnimi dohodki, v socialno šibkejših družinah pa je šolanje otrok še toliko težje.

Od 15. junija pa vse do 14. septembra zato v naših trgovinah poteka dobrodelna akcija »Znanje za jutrišnje sanje«, v okviru katere s prodajo proizvodov blagovnih znamk Aquafresh, Doncafe, Ambi Pur, Zewa in Natreen zbiramo denar za plačilo dijaškega doma za deset socialno šibkejših dijakov, ki bivajo v Dijaškemu domu Celje.

Dijake bo izbrala strokovna služba Dijaškega doma Celje. Akcijo pa bomo v septembru letos zaključili s predajo sredstev v Planetu Tuš Celje.

Desetim dijakom bomo pokrili stoške za bivanje v Dijaškem domu Celje.

< Nazaj

Ostale novice

  • 86

    Danes je vrata odprl popolnoma prenovljen Tuš supermarket Lucija z nakupovalno potjo po meri kupca in ambientom, ki je prilagojen sodobnemu načinu nakupovanja.V prenovljeni poslovalnici je na voljo še več pripravljenih jedi iz toploteke ter širok izbor pripravljene hrane za malico in za na pot, kupce pa presenečamo tudi z … Več

  • 66

    Tuš market Radovljica, ki je doslej deloval kot franšizna trgovina, smo včeraj odprli v osveženi podobi. Celovita prenova vključno z energetskimi izboljšavami je načrtovana v prvi polovici prihodnjega leta, delno prenovljen market v središču Radovljice pa že sedaj prinaša optimizirano nakupovalno pot, ki omogoča hitre in učinkovite nakupe. Kupci lahko- … Več

  • Od 19. 10. 2022 do 17. 1. 2023 z nakupi v Tušu zbirajte točke zvestobe in pridobite do 60 % popusta na izdelke iz linije Dormeo® Charming. Za vsakih 10 € nakupa prejmete eno točko zvestobe kot nalepko za zbiranje na zbirnem kartončku v info letaku in v digitalni obliki, … Več