Tuš ambasador vode med mladimi

  • 1

Ob Svetovnem dnevu voda smo se priključil iniciativi Agencije vodni agent, ki s tekmovanjem o zmanjšanju porabe vode osvešča o pomenu vode. Sodelujoči šole in vrtci bodo spoznavali pomen najbolj pomembne tekočine našega življenja. Projekt smo podprli s 37 merilci vode, prvega od teh pa so simbolično namestili v Hermanovem brlogu Celje, kjer se je odprla razstava Herman Lisjak vodi vodo.

Svetovni dan voda praznujemo že od leta 1992 in letos je tema, povezana z opozarjanjem na omejenost in ogroženost naravnih vodnih virov, “boljša voda, boljše zaposlitve”. Tako voda pomembno vpliva na oblikovanje delovnih mest in spreminja življenja ljudi, mnogi pa sploh nimajo dostopa do kakovostnih vodnih virov. Vseh omenjenih in še drugih tem se dotika razstava Herman Lisjak vodi vodo, ki so jo slovesno otvorili v Hermanovem brlogu v Celju.

Ob razstavi pa so simbolično namestili prvi merilec vode na pipo Hermanovega brloga in s tem odprli projekt Vodne agencije, ki je del mednarodnega projekta The Water Agent (Alpe Jadran Donava), v okviru katerega mlade v šolah in vrtcih učijo o pomenu vode. Osveščanje poteka preko izobraževalnih delavnic in tekmovanja o zmanjšanju porabe vode, ki je med otroci in mentorji zelo priljubljeno. Prizadevanjem za širjenje pomena vode na naše življenje, naravo in okolje smo se pridružili z nakupom prvih 37 merilcev vode za tekmovanje in tako postali ambasador vode.

 

Tekmovanje omogočajo merilci vode Tuš

Tekmovanje poteka tako, da Vodna agencija v sodelujočo šolo ali vrtec namesti merilec vode Tuš, ki je povezan s pipo in beleži porabljeno vodo. Otroci vsak dan odčitajo izmerjeno porabo vode in jo vpišejo v računalniško aplikacijo in tako primerjajo podatek med vsemi sodelujočimi v projektu, torej poleg slovenskih tudi med avstrijskimi, hrvaškimi, srbskimi in drugimi šolami ter vrtci v regiji.

Hkrati organizator projekta o pomenu vode ozavešča tudi tako, da je otrokom na praktični način prikaže, kako pride voda iz globin do njihove pipe. V šolo ali vrtec na predstavitev pripelje posebno vozilo z elementi, ki prikazujejo potovanje vode (črpalke, cisterne in cevi). Otroci se učijo tudi sami sestaviti vodovod in se preko praktičnih delavnic vključijo in seznanijo s pomenom vode. S tovrstnimi akcijami organizator in podporniki želijo osvestiti že mlade v vrtcih in šolah o pomenu vodnih virov, njihove ohranitve ter omejenosti.

< Nazaj

Ostale novice

  • 12

    Tuš market Metka v Kamniku je po obsežni prenovi ponovno odprl svoja vrata. V Tušu smo s prenovo skladno s sodobnimi trendi nakupovanja osvežili vseh oddelke, poskrbeli za energetsko varčno zamenjavo opreme ter v celoti optimizirali nakupno pot.

  • Vrata je odprl povsem prenovljeni Tuš market Domžale Rača. Nova, do okolja prijazna vgrajena tehnologija in prenovljena nakupna pot bo kupcem omogočala učinkovito nakupovanje. Ob prenovi še posebej izstopa ponudba sveže pripravljenih jedi, sadja in zelenjave, delikates in sveže pečenih pekovskih izdelkov.

  • 6

    V Novi Gorici je vrata odprla že 43. Tuš drogerija. Kupcem na Goriškem prinaša pester izbor in kakovostno ponudbo izdelkov za vsakdanjo nego in zdrav način življenja, ki jih kupci Tuš drogerij po vsej Sloveniji že dobro poznajo. V na novo odprti poslovalnici smo v Tušu zaposlili 3 strokovno usposobljene … Več