Trkamo za srečo naših smučarjev

  • 6

Poseben projekt Smučarske zveze Slovenije in podjetja Tuš pred svetovnim prvenstvom, ki bo v začetku februarja 2019 v Areju na Švedske

Ljubljana – Smučarska zveza Slovenije je v sodelovanjem s Tušem, zlatim sponzorjem slovenskih alpskih smučarskih reprezentanc, za glavno tekmo sezone 2018/2019, svetovnim prvenstvom v Areju na Švedskem, ustvarila prav posebno navijaško aktivacijo. S pomočjo „navijaškega totema“, ki se bo ves december selil po Sloveniji, bodo namreč zbirali trke za srečo za najpomembnejše tekme v tej sezoni.

Kako? Enostavno! Potrkajte na totem pripeto desko iz avtohtonega slovenskega lipovega lesa za srečo naših smučarjev. Iz totema bomo na koncu projekta naredili amulete za srečo in jih podarili našim junakom zime. Ker za stopničke namreč včasih zmanjka kanček sreče, jo bodo tokrat dobili za s seboj. Več o projektu in lokacijah, kje se bo nahajal totem, lahko najdete na www.potrkaj.si.

Zakaj trkamo na les?

V zgodovini so bile organizirane različne akcije, ki so zbirale sredstva za pomoč smučarjem. Ta je nekoliko drugačna, saj za naše junake zbiramo pozitivno energijo navijačev. Stara vraža pravi, da se s trkanjem na les želje uresničijo z večjo verjetnostjo. Če so vanjo verjeli naši predniki, ki so tudi znali odlično smučati, zakaj ne bi verjeli še mi? Včasih do vrhunskega rezultata zmanjkajo stotinke. Takrat rečemo, da je zmanjkalo malo športne sreče. Naj bo letos na svetovnem prvenstvu v Areju sreča na naši strani. Zato poiščite totem v vaši najbližji Tuš trgovini in potrkajte za srečo. Skupaj nam bo uspelo!

Smučanje je v dednem zapisu Slovencev

Slovenci smo narod s smučarsko tradicijo, ki se je začela razvijati pred tristo leti. Najprej z bloškim smučanjem, potem gorništvom in predanostjo hribom. Razgibana narava, ki je od nekdaj privabljala s svojimi čari, je nudila poligon za piljenje tehnike in neusmiljene treninge. Vrhunski uspehi smučarjev, ki so tekmovali pod zastavo bivše skupne države, so pripeljali do prepoznanja Slovencev zunaj lastnih meja. V času tekem svetovnega pokala se je v šolah prekinil pouk, ulice so se izpraznile. Željo po odličjih so podžigale priljubljenost športnikov in pogumne vožnje malega naroda. Takrat smo postali veliki. Slovenci smo postali smučarski narod.

Andraž Tuš, direktor marketinga v Tušu, je o projektu dodal: “Aktivna promocija enega najbolj razširjenih slovenskih športov in odziv kupcev sta dokaz, da v Sloveniji želimo aktivno podpreti junake zime in jih spodbuditi, da Slovenijo ponesejo med smučarsko elito. V okviru projekta Trkajmo za srečo želimo podpreti naše smučarje, jih spodbujati na poti vrhunskih rezultatov ter našim kupcem omogočiti, da jih pri tem tudi sami aktivno podprejo in so del njihovih uspehov.”

Franci Petek, direktor Smučarske zveze Slovenije: «Zelo nas veseli, da sponzorji  aktivno sodelujejo s panogo, ki jo podpirajo. Pri Tušu so že v lanskem letu s promocijskimi aktivnostmi pokazali, kako cenijo ta šport. Letošnja akcija je zelo domiselna in sem mnenja, da je ravno kanček sreče tisto, kar naši smučarji potrebujejo. Na  uvodnih tekmah so namreč pokazali, da jim znanja za vrhunske rezultate ne primanjkuje.«

< Nazaj

Ostale novice

  • 14

    V Mariboru smo odprli 100. trgovino Tuš. Tuš supermarket Maribor Jadranska cesta je naša že deveta poslovalnica v štajerski prestolnici, kjer imamo skupno že več kot 400 zaposlenih in se s tem uvrščamo med pomembnega zaposlovalca v regiji. Tako je Tuš še okrepil svojo prisotnost v štajerski regiji.

  • 1

    Poleti 2002 smo od prodaje vsakega od izbranih izdelkov podjetja Reckitt Benckiser v trgovinah, fanšizah in drogerijah Tuš namenili 10 tolarjev za nakup igral za vrtec Trbovlje.

    Skupaj z dobaviteljem in vami, dragi kupci, smo tako trboveljskim malčkom omogočili kakovostno, veselo in razgibano preživljanje časa v vrtcu in verjamemo, da smo s tem na otroška lička izvabili mnogo nasmehov.

    Skrbimo za boljše počutje malčkov v vrtcih.

  • 1

    Oktobra 2002 je v vseh trgovinah, franšizah in drogerijah Tuš potekala dobrodelna akcija »5 SIT«, s katero ste vi, naši kupci, ob nakupu kateregakoli izdelka blagovne znamke Tuš 5 tolarjev prispevali za otroške oddelke bolnišnice v Celju, Mariboru, Kranju in Izoli.

    Zbrana sredstva smo namreč podarili bolnišnicam za nakup nujno potrebne opreme, ki je številnim otrokom omogočila lepšo in zdravo prihodnost.

    Zbirali smo sredstva za nakup nujno potrebne opreme v bolnišnicah.

  • 1

    V marcu 2003 smo v trgovinah Tuš 10 tolarjev od prodanih izdelkov namenili za nakup igral v Vrtcu Anice Černejeve v Celju.

    Vsakemu kupcu je blagajničarka izročila kuponček, s katerim je lahko preko poslanega SMS-a sodeloval v nagradni igri.

    Otroci celjskega vrtca se sedaj igrajo na sodobnih igralih!

    Vrtcu Anice Černejeve v Celju smo podarili nova igrala.