Tuš klub

Tuš klub e-kartica

Imejte Tuš klub kartico kot e-kartico vedno s seboj na svojem mobilnem telefonu!

E- kartica, je kartica v obliki slike na vašem mobilnem aparatu, ki ima enake funkcije kot kartica v fizični obliki. S povsem preprostim postopkom jo lahko člani Tuš kluba naložite na svoj mobilni telefon in jo imate tako vedno pri roki. Pri nakupu jo pokažete pri blagajni in opravite nakup na enak način kot s fizično kartico.

Postopek pridobitve e-kartice je možen na dva načina in je hiter ter enostaven.

1.način: preko mobilnega telefona

Sledite postopku opisanem na spodnji sliki. Lahko si ga tudi natisnete s klikom na NAVODILA ZA PRIDOBITEV TUŠ KLUB E-KARTICE.

2. način: preko spletne strani

Prijavite se v spletni profil s Tuš klub kartico preko spletne strani http://www.tus.si/prijava. V temi »Tuš klub kartica« kliknete na zapis »Pošlji MMS kartico«. E-kartico boste prejeli na vaš mobilni telefon. V primeru, da SMS  sporočila ne prejmete, preverite osebne podatke v vašem spletnem profilu.

Splošno o e-kartici

Vsak uporabniku poslani SMS ali MMS s strani Tuša je za uporabnika brezplačen. Sporočila poslana s strani uporabnika, pa se obračunavajo po ceniku njegovega mobilnega operaterja.

V kolikor ob prijavi v Tuš klub uporabnik ni vpisal svoje mobilne številke in datuma rojstva, ne bo mogel prejeti e-kartice. V tem primeru mora poklicati brezplačno številko Tuševega centra za pomoč strankam 080 13 10 ali sam preko spleta v svojem profilu na spletnem mestu www.tus.si/prijava dopolniti / popraviti podatke. Pogoj za prejem e-kartice je strinjanje s Splošnimi pogoji poslovanja s Tuš klub kartico.

Član Tuš kluba lahko pridobi samo svojo e-kartico in je zanjo tudi odgovoren. Uporaba tuje e-kartice ni dovoljena. Zloraba kartice bo s strani organizatorja ustrezno obravnavana. V primeru izgube ali poškodbe kartice ter suma zlorabe kartice, mora član Tuš kluba o tem takoj obvestiti Tušev center za pomoč strankam 080 13 10.

Zakaj ni možno prejeti e-kartice?

Uporabnik lahko prejme Tuš klub e-kartico le v primeru, da se telefonska številka, s katere pošilja zahtevo za e-kartico, ujema s podatki, ki jih je podal ob prijavi v Tuš klub.

Storitev e-kartice je možna na vseh mobilnih telefonih, ki omogočajo sprejem in pošiljanje večpredstavnostnih sporočil (MMS sporočil). Pri starejših telefonih se lahko zgodi, da storitev MMS še ni avtomatsko vklopljena, zato je to funkcijo potrebno vklopiti naknadno. Preverite pri vašem mobilnem operaterju.

E-kartico lahko pridobijo uporabniki/naročniki omrežja Mobitel, Simobil, Tušmobil, Debitel, Izimobil, Mmobil in Telemach, kot tudi uporabniki predplačniških paketov navedenih ponudnikov telekomunikacijskih storitev na območju Republike Slovenije, v kolikor stanje uporabnikov na njihovem predplačniškem paketu to omogoča.

Dodatne informacije najdete na povezavi: Splošni pogoji storitve Tuš klub e-kartice.

V primeru težav s pridobitvijo e-kartice vas prosimo:

Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, optimizacijo prikaza prilagojenih vsebin in spremljanje statistike obiska. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.

Odločitev lahko spremenite s klikom na Piškotki in izberete povezavo "Izbriši piškotke".

Več informacij.
X